Společnost


partypytel.cz

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29068Dodání jiného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Michal Harapes

Znění stížnosti

Dne 21.11.2018 jsem si ze zmíněného e-shopu objednal 1x Dámské Tenisky Vans Authentic (Vincent van Gogh) v hodnotě 1736,30 Kč + poštovné ve výši 310 Kč (celkem tedy 2046,30 Kč). Dne 18.12.2018 mi přišel od této společnosti balík, který ovšem k mému nemilému převapení obsahoval pár obyčejných černých tenisek tak v hodnotě 50 Kč. Ihned byl informován prodejce, ovšem dosud neodpověděl. S největší pravděpodobností se jedná o podvodný e-shop.


Produkt

http://www.partypytel.cz/Online-prodej-D%C3%A1msk%C3%A9-Tenisky-Vans-Authentic-Vincent-van-Gogh-SelfPortrait-velkoobchod-p-3500.html


Požadované řešení

Požadovaným řešením by bylo vrácení peněz. Ovšem pochybuji o vymahatelnosti. Vzhledem k tomu, že se s největší pravděpodobností jedná o podvodný e-shop, měly by tyto stránky být zablokovány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:10, před 6 lety

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Jestliže byla uzavřena kupní smlouva (tedy spotřebitel přijal nabídku prodávajícího), má následně prodávající povinnost odevzdat věc s dohodnutými vlastnostmi. Obsah smlouvy je dán nabídkou. Pokud prodávající nedodá zboží s vlastnostmi, které byly v nabídce uvedené, je jeho plnění vadné. Spotřebitel má následně právo na dodání nové věci bez vady, ledaže lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit; není-li to možné, může od smlouvy odstoupit. Rovněž lze žádat přiměřenou slevu.

Na stránkách e-shopu chybí jakékoliv identifikační a kontaktní údaje, což je v rozporu se zákonem na ochranu spotřebitele. Podnět na podvodný rizikový e-shop může spotřebitelka podat u České obchodní inspekce. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit rovněž orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2019 15:57, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.