Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 25.11.2013 jsem objednal telefon Vowney V5,číslo objednávky bylo:130214,Dne 10.12 2013 mi byl doručen.Po vybalení jsem zjistil,že nefunguje.Dne 11.12.2014 byl odeslán zpět/doručenku mám/,že se bude reklamovat.Souhlasil jsem,ale nic se nedělo.Dne 12.2.2014 jsem odstoupil od smlouvy,z důvodu reklamace a 13.2.2014 mi bylo potvrzeno firmou odstoupení od smlouvy/elektronicky/,že mi pošlou peníze do 30 dnů.Po měsíci jsem urgoval,že mi nepřišly peníze na účet.Od této doby jsem jim psal emaily 13,17,21,28.3.2014 .
Vůbec žádná odpověd,telefony neberou.Dne 31.3.2014 jsem jim napsal doporučený dopis na adresu,co mají uvedenou.Dopis se mi vrátil z důvodu nedodáno.Potom jsem jim napsal doporučený dopis na adresu ,kde jsem zasílal telefon,a tam to bylo přebráno.Adresa byla M.D.Retigové 1037,Hradec Králové.Veškerou emailovou korespondenci mám,i doporučenky,i dopisy s podacími lístky.Kdykoliv je můžu dodat.
Telefon VOWNEY V5
Vrácení peněz na účet
|
Tweet |
V případě, že došlo k odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, bylo povinností prodejce "zprostředkovatele" vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od odstoupení. Toto právo uvádí i prodejce "zprostředkovatel" na svých internetových stránkách.
Spotřebitel nám sdělil následující:
Dobrý den, ohledně mé stížnosti 2907 na společnost chinamobil pana Robert Lovás došlo k dohodě kdy mi bylo odesláno na můj účet polovina nákladu. Po následné domluvě mi bylo přislíbeno,že zbytek bude poslán příští měsíc. Tímto bych zatím chtěl zatím pozastavit mou stížnost. Děkuji Vladan Gorný