Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Vrátila jsem zboží v zákonné lhůtě z důvodů, že bylo nekompletní a vyrobeno z nekvalitních materiálů . Chtěl jsem vrátit nazpět peníze ,ale oni mi ten jejich BRAK posílají stále dokola, jsem na ně moc ROZLOBEN. NEDOPORUČUJI . K
NEDOPORUČUJI
Nekupujte toto zboží ,je to BRAK
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
napište mi prosím číslo objednávky. Situaci poté ráda prověřím.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den. Piši Vám opět to číslo Objednávky : 101622747 ze dne 12.12.2018 )pořád do kola. I to že odstupuji od smlouvy dne 17.12.2018 v 17hod. Balik jsem převzal na Dobírku a zaplatil 1310,-kč. Po kontrole zboží jsem zjistil že chybí zboží a ostatní je z jiného materiálu než uvádíte. Žádám vás tedy o VRACENI PEŇEZ( 1310.Kč + Poštovné(REKLAMACE 138.kč ) a uznání že ODSTUPUJI OD Smlouvy .Balík se zbožím jsem Vám odeslal ihned druhý den 18.12. a dostali jste ho 19.12.2018.
A jako perličku uvádím, že 20.12. 2018 mi ve 14.hod Pošta dovezla baliček s chybějícím zbožím od Vás a CHtěli po mme na Dobírku opět 1310,Kč ,které jsem již jednou zaplatil . Tak nevim co si mám o Té Vaší firmě Ateli s.r.o Plzeň MYSLET !!! Asi ve Vaší firmě neumíte nejen počít ,ale i číst a psát nebo nevím.!!! Děkuji Kabátová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti reagovat.
Dobrý den,
v systému vidím, že Vaše reklamace byla již vyřízena a peníze jsme Vám již vrátili zpět.
Děkuji za spolupráci.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Děkuji za vrácení peněz. K
Dobrý den,
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Přeji mnoho spokojených nákupů.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení: