Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako několik dalších lidí i já naletěla této společnosti. Zaregistrovala jsem se na seznamku Academic singles a zaplatila kartou dne 17.11.2018 měsíční prémiové členství za 149,- Kč, aniž bych si pořádně pročetla všeobecné podmínky. Myslela jsem, že je to jen na zkoušku a členství půjde snadno zrušit jako na jiných seznamkách. S touto seznamkou jsem nebyla spokojená a tak jsem tam přestala chodit. Myslela jsem si, že po měsíci mé členství skončí a já budu moci zrušit profil - při zaplaceném prémiovém členství to nebylo možné. Dne 18.12.2018 jsem se přihlásila na tuto seznamku s tím, že profil zruším. Ale už jsem se tam nedostala a následně jsem v mailu našla upomínku, že dlužím společnosti 2 527,00 CZK za mé 3měsíčního prémiové členství automaticky obnovené. V upomínce mě upozorňují, že pokud dluh nezaplatím do 23.12.2018, budou na mě dluh vymáhat externí společností.
Naštěstí jsem na začátku prosince 2018 měnila platební kartu (skončila ji platnost) a navíc na ní mám i zablokované internetové platby, takže si společnost nemohla danou platbu sama z mé platební karty inkasovat.
O službu již nestojím a ráda bych zrušila prémiové členství na této seznamce a dala jim výpoveď.
měsíční prémiové členství na Academic singles (zaplacené), automaticky prodloužené na další 3 měsíce
Prosím o pomoc s výpovědí a zrušením prémiového členství na seznamce Academic singles.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den,
sama jsem ještě před koncem roku kontaktovala společnost a poslala jak elektronicky, tak i poštou výpověď smlouvy o poskytování služeb Academic Singles. Neustálé zasílání upomínek a "vyhrožování" vymahačskou firmou mě přimělo požadovaný poplatek zaplatit. Následně jsem od společnosti dostala niže uvedený mail:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.
Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše Premium členství již nebude automaticky prodloužené.
Pokud si budete přát svůj profil deaktivovat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Deaktivovat můj profil".
S pozdravem,
Jana Hájková
Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg
Email: collections@be2.com
__________________________________________________________
Teď už jen doufám, že má výpověď byla opravdu u společnosti přijata a za 3 měsíce mi nepřijde další upomínka.
S pozdravem
M. Valešová
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.