Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29071Automaticky prodloužené členství, o které nemám zájem - upomínka platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.12.2018, před 6 lety

Monika Valešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
jako několik dalších lidí i já naletěla této společnosti. Zaregistrovala jsem se na seznamku Academic singles a zaplatila kartou dne 17.11.2018 měsíční prémiové členství za 149,- Kč, aniž bych si pořádně pročetla všeobecné podmínky. Myslela jsem, že je to jen na zkoušku a členství půjde snadno zrušit jako na jiných seznamkách. S touto seznamkou jsem nebyla spokojená a tak jsem tam přestala chodit. Myslela jsem si, že po měsíci mé členství skončí a já budu moci zrušit profil - při zaplaceném prémiovém členství to nebylo možné. Dne 18.12.2018 jsem se přihlásila na tuto seznamku s tím, že profil zruším. Ale už jsem se tam nedostala a následně jsem v mailu našla upomínku, že dlužím společnosti 2 527,00 CZK za mé 3měsíčního prémiové členství automaticky obnovené. V upomínce mě upozorňují, že pokud dluh nezaplatím do 23.12.2018, budou na mě dluh vymáhat externí společností.
Naštěstí jsem na začátku prosince 2018 měnila platební kartu (skončila ji platnost) a navíc na ní mám i zablokované internetové platby, takže si společnost nemohla danou platbu sama z mé platební karty inkasovat.
O službu již nestojím a ráda bych zrušila prémiové členství na této seznamce a dala jim výpoveď.


Produkt

měsíční prémiové členství na Academic singles (zaplacené), automaticky prodloužené na další 3 měsíce


Požadované řešení

Prosím o pomoc s výpovědí a zrušením prémiového členství na seznamce Academic singles.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:20, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitelka využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2019 09:31, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2019 10:33, před 6 lety


Monika Valešová

Dobrý den,
sama jsem ještě před koncem roku kontaktovala společnost a poslala jak elektronicky, tak i poštou výpověď smlouvy o poskytování služeb Academic Singles. Neustálé zasílání upomínek a "vyhrožování" vymahačskou firmou mě přimělo požadovaný poplatek zaplatit. Následně jsem od společnosti dostala niže uvedený mail:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Platba dlužného poplatku byla již přijatá a zaevidovaná.

Automatická prolongace Vašeho VIP statusu byla zrušena. Vaše Premium členství již nebude automaticky prodloužené.

Pokud si budete přát svůj profil deaktivovat, učiňte tak prosím prostřednictvím následujícího postupu (respektive v dané souvislosti kontaktujte naše Zákaznické centrum):

Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie a pak na možnost "Nastavení". V sekci "Vaše členství" zvolte možnost "Deaktivovat můj profil".

S pozdravem,

Jana Hájková

Oddělení pohledávek
_________________________________________________________
be2 S.à.r.l.
13 rue du Commerce – L-1351 Luxembourg

Email: collections@be2.com
__________________________________________________________


Teď už jen doufám, že má výpověď byla opravdu u společnosti přijata a za 3 měsíce mi nepřijde další upomínka.

S pozdravem

M. Valešová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 22:11, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 07:18, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.