Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Číslo objednavky : 2600482631
Dobrý den,
v červenci 2017 jsme koupili čtyři kovové židle od výrobce Rojoplast-Křeslo ZWMC-31.Použivali jsme je od července 2017 asi 3 měsíce,po sezóně jsme je ošetřili silikonovým sprejem a uskladnili.
V letošním roce opět ošetřeno sprejem.Po dvou měsících používání začaly praskat sváry v zadní části židle u tří že čtyř židlí.V listopadu odvezeno na reklamaci. Neuznaná reklamace z důvodu nevhodného používání.Po vyzvednutí byly ze tří židlí už prasklé čtyři ve sváru a u jedné dokonce upadlá celá sedací část. Nevím o žádném nevhodném používání, prostě jsme na nich seděli.
Děkuji za vyřízení Kleinová
Rojaplast křeslo ZWMC-31
Prosím o vrácení peněz za nekvalitní zboží.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní Kleinová,
děkujeme Vám za podnět a mrzí mne, že v rámci Vaší reklamace došlo k zamítnutí záruční opravě výrobku.
Bohužel diagnostika servisu stanovila, že se jednalo o nevhodné používání, kdy vzniklo mechanické poškození zboží.
Na toto poškození se nevztahuje záruční lhůta a z toho důvodu došlo k zamítnutí.
V případě, že by se jednalo o výrobní vadu, zpravidla se ukáže po krátkém užívání.
Pokud s daným vyjádřením nesouhlasíte, máte samozřejmě nárok podat reklamaci novou a to se žádostí o přezkoumání předchozího výsledku.
Omlouvám se, ale nyní Vám bohužel nemůžeme vyjít vstříc ohledně žádosti Odstoupení od kupní smlouvy.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Hodnocení: