Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29075Večerní doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Jan Hrachový

Znění stížnosti

Balík objednán s večerním doručením.

Následně se objevilo na webu u zásilky:
18.12.2018 09:02 Zásilka je doručována.

Pak SMS v 9:13:
Dobry den, dnes Vam bude mezi 17-21 dorucovan balik.......atd.

Řidič předem nevolal, že přesto přijede dopoledne.

V domě bydlí ještě mí staří rodiče, ti o ničem nevěděli. Vzkázal jsem, že trvám vzhledem k jejich invaliditě a dobírce zásilky na večerním doručení. Navíc je za 5 minut vyzvedávala sanitka a chystali se už pryč.

Řidič odjel a drze zadal:
18.12.2018 10:58 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení (?????)

Zřejmě mým rodičům neuměl oznámení podat a ani schránka na plotě nebyla na oznámení dost velká ...

Večerní doručování se však nekonalo, další den 19.12. v 11:06 SMS - zásilka připravena k osobnímu odběru na depu ...

Telefonicky jsem na centrále PPL obratem požadoval večerní doručení.

Po telefonátu se u zásilky objevilo:
19.12.2018 14:05 Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jinou adresu - což je opět lež.

Z časových důvodů (?) se večerní doručování opět nekonalo.

Dnes 20.12. v před osmou ráno telefonát - řidič, jestli budu doma mezi 10 a 12h. Po odpovědi, že mám večerní doručování, řidič odsekl, že to nedoručí večer, že neobsluhuje jenom mě, že nechápe, proč PPL nabízí večerní doručování (???).

(Mezitím jsem 18. i 19. napsal 2x e-mail na centrálu - naprosto žádná odpověď.)

Rezignoval jsem, zajistil peníze a balík budou muset dnes převzít invalidní rodiče - řidič si počká, než někdo z nich vyjde ven.

Není šance se služby domoci - depo trvá na svém a z centrály není naprosto žádná reakce.


Produkt

PPL večerní doručování


Požadované řešení

Alespoň vyjádření centrály k tomu, jak se služby domoci a jakou páku máme jako zákazníci na depo, pokud se službě trvdošíjně brání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 10:20, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:47, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.