Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Balík objednán s večerním doručením.
Následně se objevilo na webu u zásilky:
18.12.2018 09:02 Zásilka je doručována.
Pak SMS v 9:13:
Dobry den, dnes Vam bude mezi 17-21 dorucovan balik.......atd.
Řidič předem nevolal, že přesto přijede dopoledne.
V domě bydlí ještě mí staří rodiče, ti o ničem nevěděli. Vzkázal jsem, že trvám vzhledem k jejich invaliditě a dobírce zásilky na večerním doručení. Navíc je za 5 minut vyzvedávala sanitka a chystali se už pryč.
Řidič odjel a drze zadal:
18.12.2018 10:58 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - nemožnost zanechat oznámení (?????)
Zřejmě mým rodičům neuměl oznámení podat a ani schránka na plotě nebyla na oznámení dost velká ...
Večerní doručování se však nekonalo, další den 19.12. v 11:06 SMS - zásilka připravena k osobnímu odběru na depu ...
Telefonicky jsem na centrále PPL obratem požadoval večerní doručení.
Po telefonátu se u zásilky objevilo:
19.12.2018 14:05 Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jinou adresu - což je opět lež.
Z časových důvodů (?) se večerní doručování opět nekonalo.
Dnes 20.12. v před osmou ráno telefonát - řidič, jestli budu doma mezi 10 a 12h. Po odpovědi, že mám večerní doručování, řidič odsekl, že to nedoručí večer, že neobsluhuje jenom mě, že nechápe, proč PPL nabízí večerní doručování (???).
(Mezitím jsem 18. i 19. napsal 2x e-mail na centrálu - naprosto žádná odpověď.)
Rezignoval jsem, zajistil peníze a balík budou muset dnes převzít invalidní rodiče - řidič si počká, než někdo z nich vyjde ven.
Není šance se služby domoci - depo trvá na svém a z centrály není naprosto žádná reakce.
PPL večerní doručování
Alespoň vyjádření centrály k tomu, jak se služby domoci a jakou páku máme jako zákazníci na depo, pokud se službě trvdošíjně brání.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.