Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
dne 11.12. 2018 jsem si objednala balíček z e-shopu Lidlu..dnes 20.12. a balíček stále nemám. Na e-maily mi chodí automatická odpověď, že se omlouvají ale z logistických důvodů nebylo odesláno. Žádná snaha problém řešit. Ani se neobtěžují,aby mi odepsal normální pracovník a ne automat..Balíček je k Vánocům a 14 dní mi přišlo jako dostatečných pro dodání, ale spletla jsem se. Ještě ke všemu je zaplacená a i když nebyla expedovaná nedá se nijak zrušit, pouze nepřebírat, nebo převzít a vracet jak blbec.. Nejsem spokojená se službami, a už nikdy nebudu objednávat!!
ESMARA, Lingerie
Okamžité zrušení, nechci, aby ji vůbec doručovali pokud ji nebudu mít zítra 21.12. na adrese je pro mě bezpředmětná.. Vrácení peněz zpět na můj účet ze kterého sem hradila. Samozřejmě v e-mailech jsem opakovaně požadovala kompenzaci, které jsem se nedočkala opět odpověď, že se omlouvají, že nebylo expedováno z log. důvodů.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Dobrý den, paní Hanzlová,
toto nás velmi mrzí. Váš požadavek postupujeme odpovědným kolegům, kteří se Vám ozvou s informací o stavu Vaší objednávky.
Děkujeme za trpělivost. Přejeme krásný den.
LIdl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.