Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Před dvěma týdny jsem poslal telefon k reklamaci na jedinou dohledatelnou adresu firmy Eduardo Royal Residence s.r.o.
Žádný jiný kontakt není k mání, ani telefonní číslo, ani mail.
Telefon se mi vrátil zpět.
Sony Xperia XZ Single SIM Platinum, IMEI: 352632081193892, přístroj se seknul a nejde zapnout, rozjet.
Žádám o opravu přístroje, v případě, že opravit nepůjde finanční kompenzaci.
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Chotěšovská 680/1, 190 00, Praha 9 - Letňany.
Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.