Společnost


Eduardo Royal Residence s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29079Nepřevzetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Patrik Dostál

Znění stížnosti

Před dvěma týdny jsem poslal telefon k reklamaci na jedinou dohledatelnou adresu firmy Eduardo Royal Residence s.r.o.
Žádný jiný kontakt není k mání, ani telefonní číslo, ani mail.
Telefon se mi vrátil zpět.


Produkt

Sony Xperia XZ Single SIM Platinum, IMEI: 352632081193892, přístroj se seknul a nejde zapnout, rozjet.


Požadované řešení

Žádám o opravu přístroje, v případě, že opravit nepůjde finanční kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 12:57, před 6 lety

Prodávající je povinen přijmout zboží k reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i místě nebo sídle podnikání. Dle obchodního rejstříku je sídlem společnosti následující adresa Chotěšovská 680/1, 190 00, Praha 9 - Letňany.

Nepřijme-li prodávající na této adrese zboží do reklamace, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. V takovém případě by se měl spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci, neboť tento úřad vykonává dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 14:03, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.