Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29085Uvádění záměrně zákazníka v omyl

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Jana Přibylová

Znění stížnosti

Dobrý den ,jsem už opravdu naštvaná, uvádíte zákazníka v omyl, od soboty s Vámi řeším mou objednávku a už jsem opravdu naštvaná. Společnost Mall nám zkazila Vánoce, stornovali jste mi objednávku ve které bylo 15 kusů zboží, dárky pro celou rodinu a stále jste mi tvrdili ,že to zboží přijde.
Mám kvůli přístupu Vaší společnosti starostí 4 dny před Vánocemi u každého produktu ,který byl objednán byla dostupnost skladem a garance doručení do Vánoc.
Přemýšlím o tom ,že to dám vše k prošetření mému právníkovi, který zahájí kroky k nápravě, dále pokud bude nutné bude můj právník kontaktovat média a vašeho Ředitele pana Ondřeje Slabého.
Jak uvádíte před spojením hovoru ,hovory jsou monitorovane a všichni se kterými jsem byla v poslední době spojená mě jen uváděli v omyl.
Žádám tedy naposledy o okamžitou nápravu, buď ve formě okamžitých vrácených peněz na můj účet, protože s Vaší společností už nechci mít do smrti nic společného, dále chci okamžitě vrátit 206 korun na můj účet, které jsem Vám musela poslat 2× aby se vůbec někdo zabýval mou objednávkou a dále bych chtěla telefonní číslo na někoho z vedení, abychom mohli buď tuto situaci dnes vyřešit, nebo se dohodli na komunikaci s mým právníkem, který bude zpracovávat tento případ. Nechci email na vedoucí, vedoucí mi ani na můj email před 2 dny neodpověděli, chci kontakt na vedení, protože si budu stěžovat i na přístup Vašeho vedoucího, který není schopen ani odpovědět!!!!! Přibylová


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 12:13, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže prodávající zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Kdyby společnost slibovanou službu včasného doručení zboží vůbec neměla v úmyslu poskytnout a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na její služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:10, před 6 lety

Vážená paní Přibylová,

je mi velice líto, že se v rámci Vaší objednávky vyskytly tyto komplikace.

Abychom mohli veškeré podněty prověřit a případná pochybení Vám kompenzovat, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.
Rádi bychom se s Vámi spojili a do budoucna zajistili, aby k dalším pochybením z naší strany již nedocházelo.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:54, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2019 21:13, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.