Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této firmy jsem jsem si 7.11.2018 objednala dva výrobky v hodnotě 1520,- Kč (s poštovným) s dodáním do 3-5 dnů. Zaplatila jsem předem převodem z účtu dne 13.11., což mi potvrdili e-mailem, že moje objednávka byla uhrazena. Když mi nic nepřišlo, ani žádná zpráva, napsala jsem jim e-mail dne 26.11., že jsem objednávku zaplatila, ale že mi žádné zboží neposlali. Paní mi odepsala obratem, že jeden z objednaných výrobků nemají, jestli tedy mohou poslat jen jeden výrobek a že přeplatek vrátí. Jeden výrobek poslali a emailem jsem dostala fakturu vystavenou dne 7.11. na částku 908,- Kč. Žádný přeplatek ve výši 612,- Kč mi neposlali. Znovu jsem jim tedy dne 8.12. napsala, že mi dluží 612,- Kč za nedodaný výrobek, paní mi 9.12. napsala, že to nechá prověřit. Nic se nestalo, tak jsem znovu 19.12. napsala další e-mail, že mi přeplatek stále neposlali. Od té doby nikdo nereaguje, neodpovídá ani na email ani nezvedá telefon.
S0211168 Micro SD karta SanDisk SDSQUNS-032G-GN3MA microSDHC 32 GB CL10 c/a | 1 612 Kč 612 Kč
Požaduji vrácení peněz za nedodané zboží.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku ohledně jednoho výrobku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.