Společnost


slevodar s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29088Nevrácené peníze za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Alena Mahrová

Znění stížnosti

U této firmy jsem jsem si 7.11.2018 objednala dva výrobky v hodnotě 1520,- Kč (s poštovným) s dodáním do 3-5 dnů. Zaplatila jsem předem převodem z účtu dne 13.11., což mi potvrdili e-mailem, že moje objednávka byla uhrazena. Když mi nic nepřišlo, ani žádná zpráva, napsala jsem jim e-mail dne 26.11., že jsem objednávku zaplatila, ale že mi žádné zboží neposlali. Paní mi odepsala obratem, že jeden z objednaných výrobků nemají, jestli tedy mohou poslat jen jeden výrobek a že přeplatek vrátí. Jeden výrobek poslali a emailem jsem dostala fakturu vystavenou dne 7.11. na částku 908,- Kč. Žádný přeplatek ve výši 612,- Kč mi neposlali. Znovu jsem jim tedy dne 8.12. napsala, že mi dluží 612,- Kč za nedodaný výrobek, paní mi 9.12. napsala, že to nechá prověřit. Nic se nestalo, tak jsem znovu 19.12. napsala další e-mail, že mi přeplatek stále neposlali. Od té doby nikdo nereaguje, neodpovídá ani na email ani nezvedá telefon.


Produkt

S0211168 Micro SD karta SanDisk SDSQUNS-032G-GN3MA microSDHC 32 GB CL10 c/a | 1 612 Kč 612 Kč


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 12:42, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku ohledně jednoho výrobku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.1.2019 21:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.