Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
3.1.2013 jsme si v prodejně ve Znojmě tpz zakoupili sedací soupravu v hodnote 21000kc. Sedačku využíváme jen o víkendu. Letos v lednu začlo na jedné straně sedačky tlačit nějaká pružina. Zavolali jsme do firmy domluvili si reklamaci. Za par dni přijeli si pro čast te sedačky a pak ji dovezli opravenou. V únoru znova stejna chyba takže se to zase opakovalo. Vše bez jakého kolik dokladu. Trvala jsem na tom ze chci protokolu o reklamaci. Na prodejně nám dala paní prodavačka formulář a řekla napište si tam co chcete. Reklamovali jsem i po třetí a to uz mi řekli ze přijede firemní znalec a ze to posoudí. Ten mi řekl ze nevidí chybu a ze jsme si neměli tuto sedačku kupovat když se nám nelíbí a ze jsme si ji měli možnost vyzkoušet na prodejně. Jeli jsme znova na prodejnu sedačku vyzkoušeli a rozdíl mezi tou naši je ten ze na prodejně vás nic do zadku nestačí. Mam obavu ze by se jednoho dne mohla látka na sedačce protrhnout a myslím ze to uz mi nikdo nevyreklamuje nebo mam čekat než se to stane? Prosím jak mam postupovat uz si nevim rady.
Sedací souprava Olimpic
žádám výměnu sedačky nebo vracení zboží.
|
Tweet |
V první řadě, pokud proběhla již jedna uznaná reklamace a nebyl vystaven reklamační protokol, došlo k porušení § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele a lze na společnost podat podnět České obchodní inspekci.
Reklamace výrobku má být vyřízena do 30 dnů a spotřebitel má být o vyřízení informován společností, jinak dochází k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele a vada na výrobku je následně považována za vadu neodstranitelnou, tudíž má zákazník právo na odstoupení od smlouvy.
Společnost TPZ, s.r.o., byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.