Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#29091Distribuce letáků

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Ingrid Ulrichová

Znění stížnosti

Skutečně už nevím, jak komunikovat svůj podnět, respektive stížnost. Přestože jsem min. 2x vyplnila (a odeslala) kontaktní formulář Kaufland, moje stížnost zůstala bez reakce. Jde o to, že do domu (SVJ v Praze 10, Vršovice)je distribuována akční nabídka, přestože o ni nikdo nestojí. Letáky jsou umisťovány ve vestibulu na podlahu pod schránky. Již před několika týdny jsem tedy žádala, aby s distribucí přestali. Bez odpovědi.
Zkoušela jsem volat i na zákaznickou linku, ale ani tam pro jistotu nikdo nereaguje - buď odkážou na kontaktní formulář, nebo Vás nechají chvíli vyčkávat na to, až se Vás ujme operátor. Po pár minutách Vám ale stejně řeknou "nazdar", protože čekání na operátora by prý bylo příliš dlouhé. A tak hovor ukončí, aniž by si ověřili, zda chcete či nechcete to dlouhé čekání absolvovat. Chápu to samozřejmě tak, že žádného operátor neexistuje a výše popsanou metodu zřejmě považují za elegantní způsob, jak se volajícího zbavit.
Smutné.
za SVJ Slovinská 8, Praha 10
Ulrichová


Produkt

nemáme zájem o distribuci letáků


Požadované řešení

Požaduji odpověď na mé stížnosti vznesené přes kontaktní formulář a hlavně, aby s okamžitou platností byla ukončena distribuce letáků do našeho domu. Vůbec nechápu, jak se distributor do domu dostává, protože klíč jsme určitě nikomu nedali.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 13:31, před 6 lety

Za reklamu, která obtěžuje, se považuje reklama směřující ke konkrétnímu adresátovi za podmínky, že adresát dal předem jasně a srozumitelně najevo, že si nepřeje, aby vůči němu byla nevyžádaná reklama šířena. Důležité je dát před podáním na živnostenský úřad šiřiteli reklamy srozumitelně najevo, že si adresát vhazování reklamních tiskovin do poštovní schránky nepřeje. Učinit tak může například doporučeným dopisem na adresu šiřitele reklamy nebo umístěním viditelného nápisu „Nevhazujte reklamu“ na poštovní schránku.

Podnět živnostenskému úřadu může podat každý, kdo se cítí být obtěžován zasíláním tištěné reklamy. Podání by (v případě tištěné reklamy) mělo směřovat ke krajskému živnostenskému úřadu (na území Prahy na živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) v místě, kde má sídlo nebo místo podnikání šiřitel této reklamy (tedy subjekt, který reklamu veřejně šíří). Ten ze zákona odpovídá za způsob jejího šíření. Sídlo šiřitele reklamy lze zjistit například ve veřejném rejstříku, který je přístupný na adrese www.justice.cz, nebo v živnostenském rejstříku, který je přístupný na adrese www.rzp.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2018 18:31, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět. Mrzí nás, že jste se nemohla dovolat na naši zákaznickou linku, a velmi se omlouváme. Napište nám prosím e-mail s požadavkem přímo na adresu service@kaufland.cz, ozveme se Vám zpět.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:31, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.1.2019 11:13, před 6 lety


Ingrid Ulrichová

Hodnocení: