Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, mám stížnost na českou poštu jelikož minimálně 2 měsíce pošta neni schpna doručit žádný balík do ruky!!! Bydlim v Jihlavě takže depo odtud není moc daleko. Pošta si bere penize za služby ktere neni schopna vykonávat. A že toho mate moc, ok chápu, ale take za to mate penize, kdyz tolik lidi si to zaplati! Tak by jste mohli i platit dost zaměstnanců!!! Při poslednich balících nebyli schopni ani informovat, balik mi dokonce skončil i zpět u odesílatele.Teď zase ani na druhy pokus pošta sice informovala ze přijede, ale ani se nepokusila kolem domu projet. Takže si zaplatim službu balik do ruky, cekam cele dopoledne doma a nakonec se nedockam, musim si balik vyzvednout na poště, kde ještě musim platit parkovne ptz je tam pouze placene parkoviště jelikoz spadam pod postu na namesti v Jihlavě! A za další na jakekoli cislo české pošty, kde jsem se chtěla informovat pak i stěžovat, tak zásadně nikdo nebere!!!! Bylo by fajn s tím už něco dělat.Děkuji Eliska S
Balik do ruky
Byla by jsem ráda kdyby se sjednala nejaka náprava!! Jestli nejste schopni tuto sluzbu vykonavat, tak by jste si za to neměli brát peníze. A byla by jsem ráda kdyby nam sem posta s baliky dorazila, když napíše že doveze balik
|
Tweet |
Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.
Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman