Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obdrzela jsem upozorneni na nedoplatek za produkty, ktete jsem vubec neobdrzela. Posledni zasilku jsem obdrzela koncem kvetna, pak dve zasilky chybely a dalsi dosla zacatkem srpna, jiz s urgovanou castkou 238,-
Toto jsem zaplatila a od te doby mi nebyla zaslana zadna zasilka.
A ted jsem obdrzela upozorneni, ze dluzim 595, 'kc za dalsi zasilky.
V dopise uvadite, ze se muzu obratit na zakaznickou linku, na ktere to vsak nikdo nezveda. Nehodlam opet platit zbozi, ktere mi prokazatelne nebylo odeslano a zadnou dalsi pripadnou zasilku nechci.
Vitaminy na dvacet dni, cena 119, 'kc
Zadam odstoupeni od smlouvy vymazani nedoplatku. ZBOZI JSEM NEOBDRZELA!!!
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Vážená paní Justichová,
číslo na naši zákaznickou linku je 234 099 888, v provozu Po-Pá 8:00-17:00 a denně vyřizujeme stovky telefonátů. Je možné, že jste volala v době, kdy byla linka přetížená, není nic jednoduššího než to zkusit znovu, případně nám napsat email, chat nebo dopis.
V příloze Vám posíláme čestné prohlášení o neobdržení zásilek, samozřejmě po Vás nechceme platby za zboží, které jste neobdržela. Zasíláme také protokol o vyjmutí Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.