Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#29094Upozorneni na nedoplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Zuzana Justichova

Znění stížnosti

Obdrzela jsem upozorneni na nedoplatek za produkty, ktete jsem vubec neobdrzela. Posledni zasilku jsem obdrzela koncem kvetna, pak dve zasilky chybely a dalsi dosla zacatkem srpna, jiz s urgovanou castkou 238,-
Toto jsem zaplatila a od te doby mi nebyla zaslana zadna zasilka.
A ted jsem obdrzela upozorneni, ze dluzim 595, 'kc za dalsi zasilky.
V dopise uvadite, ze se muzu obratit na zakaznickou linku, na ktere to vsak nikdo nezveda. Nehodlam opet platit zbozi, ktere mi prokazatelne nebylo odeslano a zadnou dalsi pripadnou zasilku nechci.


Produkt

Vitaminy na dvacet dni, cena 119, 'kc


Požadované řešení

Zadam odstoupeni od smlouvy vymazani nedoplatku. ZBOZI JSEM NEOBDRZELA!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.12.2018 14:20, před 6 lety

Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.12.2018 16:00, před 6 lety

Vážená paní Justichová,

číslo na naši zákaznickou linku je 234 099 888, v provozu Po-Pá 8:00-17:00 a denně vyřizujeme stovky telefonátů. Je možné, že jste volala v době, kdy byla linka přetížená, není nic jednoduššího než to zkusit znovu, případně nám napsat email, chat nebo dopis.

V příloze Vám posíláme čestné prohlášení o neobdržení zásilek, samozřejmě po Vás nechceme platby za zboží, které jste neobdržela. Zasíláme také protokol o vyjmutí Vašich údajů z aktivní zákaznické databáze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.1.2019 19:28, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 09:06, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.