Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 14.12.2018 byla vytvořena objednávka dvou triček. Doručení asi 19.-21.2018. Dne 20.12. se dozvím, že jedno z triček již není k dispozici. Jak je možné, že systém může objednat zboží, které mi není dodáno a informovaná jsem o tom po šesti dnech!
Triko polo Tommy Hilfiger
Bylo by vhodné, aby si společnost dala do pořádku svůj objednací systém! Jako omluvu za tuto komplikaci měli poslat slevu, případně navrhnout rychlé dodání jiného trika.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky. Pokud tak neučiní ani poté, co ho k tomu spotřebitelka vyzvala, ocitá se v prodlení a spotřebitelka může žádat po prodávajícím také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, vzniklá situace nás velice mrzí. Většina našeho sortimentu je na skladě přímo u nás, ale pro zaručení většího sortimentu, doručují zákazníkům některé zboží dodavatelé přímo z jejich skladu. Bohužel se mohlo stát, že ve chvíli, když se objednávka zpracovala, tričko již skladem nebylo. Naše pochybení uznávame a hluboce se omlováme za opoždené podání informací. Zákazníky se snažíme obeznámit vždy co nejdříve, a věříme, že se jedná o ojedinělý případ. Informace o dostupnosti produktů pravidelně aktualizujeme, abychom takovýmto situacím předcházeli. Omlováme se za vzniklé komplikace a věříme, že se situace nebude opakovat.
V případě dotazů jsme kdykoliv k dispozici v soukromé komunikaci.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.