Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes 4 měsíce mám nefunkční počítač Sony Vaio.
Jsem IT specialista s nejvyšší odbornou kvalifikací v oboru (PhD) a identifikoval jsem 3 závady v ovladačích pro Sony Vaio:
- nefunkční WiFi (cca 5-10 probuzení počítače)
- nefunkční BT (cca 10 probuzení počítače) a také občas samovolně vypadává komunikace
- nefunkční vypnutí automatického řízení jasu
Sony bylo 2x v opravě, nyní je po třetí:
- první: - výměna kus za kus (vadný zobrazovač - prasklé sklo)
- druhý: - reklamace výše uvedených závad (oprava formou přeinstalování systému bez formátování disku!)
- třetí hlášená závada ihned po druhé reklamaci (cca po 3 dnech jsem identifikoval, že závada není odstraněna).
Servis je naprosto nekompetentní a neschopný ani přečíst popsanou závadu!
Sony Vaio, model: SVF13NA1UM, Sériové číslo: 54689730 0000851
Již nechci tento počítač, chci výhradně vrátit peníze!
|
Tweet |
V případě, že se na výrobku vyskytne stejná závada třikrát, různá závada čtyřikrát nebo tři různé závady najednou, má kupující právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku.
V tomto případě doporučujeme podat výrobek do reklamace a jako způsob vyřízení žádat odstoupení od smlouvy.
Společnost se nám bohužel nepodařilo kontakovat, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.