Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#29100Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Iva Vangeli

Znění stížnosti

10.12. jsem na Mall.cz objednala dcerce hlavní dárek k vánocům za 1899,-. Zboží jsem obratem zaplatila, mailem mi přišla faktura. Po několika dnech, kdy zboží stále nepřicházelo, jsem si zkontrolovala sledování zásilky na stránkách Mall a k mému překvapení je zde uvedeno, že zásilka byla 14.12. poštou doručena, což se nestalo. Kontaktovala jsem 2x zákaznické centrum, kde mi bylo sděleno, že vše prověří a do 24 hodin se ozvou, bohužel ani to se nestalo. Napsala jsem ještě na Mall prostřednictvím jejich kontaktního formuláře, bohužel opět bez odezvy. Na poště také žádnou zmínku o mé objednávce nemají. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala.


Produkt

Spin Master Zoomer kouzelný jednorožec


Požadované řešení

okamžité vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 20:57, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 16:12, před 6 lety

Vážená paní Vangeli,

velice se omlouváme, že se v rámci Vaší objednávky vyskytly komplikace při doručování Vaší objednávky.

V případě, že jste prozatím situaci nevyřídila s naším zákaznickým centrem, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.
Následně situaci prověříme a spojíme se s Vámi.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Draštíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2019 09:57, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2019 10:37, před 6 lety


Iva Vangeli

Hodnocení:

Komentář: Společnost Mall mi vrátila peníze.