Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
10.12. jsem na Mall.cz objednala dcerce hlavní dárek k vánocům za 1899,-. Zboží jsem obratem zaplatila, mailem mi přišla faktura. Po několika dnech, kdy zboží stále nepřicházelo, jsem si zkontrolovala sledování zásilky na stránkách Mall a k mému překvapení je zde uvedeno, že zásilka byla 14.12. poštou doručena, což se nestalo. Kontaktovala jsem 2x zákaznické centrum, kde mi bylo sděleno, že vše prověří a do 24 hodin se ozvou, bohužel ani to se nestalo. Napsala jsem ještě na Mall prostřednictvím jejich kontaktního formuláře, bohužel opět bez odezvy. Na poště také žádnou zmínku o mé objednávce nemají. S něčím podobným jsem se ještě nesetkala.
Spin Master Zoomer kouzelný jednorožec
okamžité vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Vážená paní Vangeli,
velice se omlouváme, že se v rámci Vaší objednávky vyskytly komplikace při doručování Vaší objednávky.
V případě, že jste prozatím situaci nevyřídila s naším zákaznickým centrem, poprosila bych Vás o doplnění čísla Vaší objednávky či faktury.
Následně situaci prověříme a spojíme se s Vámi.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem,
Kristina Draštíková
overeno@mall.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost Mall mi vrátila peníze.