Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na svém učtu v měsíci prosinec mám 2x strženou částku 90 kč 13.12. 20.12. 2018 mám to vedeno jako transakce platební kartou Ventuco Prague Vím že jsem v té době neplatila platební kartou.ani žádnou službu v té době jsem si neobjednávala.
seznamka
Návrat mých peněz na účet za neobjednavané služby A zrušení služby na seznamce Antalikova Iveta
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle VOP společnosti je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu Poskytovatele. Obdržení výpovědi je Poskytovatel povinen Uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho Emailovou adresu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Dobrý den, paní Antalíková,
prosím o informaci, pod jakým emailem jste registrovaná na naší seznamce.
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Na vaší seznamce jsem registrovaná pod emailem iveta.antalikova@seznam.cz Zároven chci vám napsat že opět mi bylo strženo z účtu dne 3.1. 2019 opětovně 90 kč. Aniž bych seznamku použila.S pozdravem antalikova A předem děkuji za kladné vyřízení.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla reagovat.
Dobrý den, paní Antalíková,
platby za seznamku jsou prováděny pouze se svolením uživatele.
Upozornění na opakované platby jsou v podmínkách, které si musí každý uživatel prostudovat a souhlasit s nimi, na stránce Nejčastější dotazy a také na stránce Aktivace. Zároveň je na všech těchto místech uveden způsob, jak si toto nastavení jednoduše změnit.
Platby za seznamku nejsou vázány na její využívání. Stejně jako platíte za televizi a internet nikoli podle toho, kolikrát jste zapnula přijímač, i u seznamky platíte za fakt, že je Vám přístup umožněn.
Přesto vracíme 3 platby na Váš účet, zároveň Vám necháváme aktivní profil do konce ledna. Zda jej využijete, je na Vás.
Pokud by Vám peníze nedorazily nejpozději do konce příštího týdne, dejte nám prosím vědět na info@ventuco.com
S pozdravem
Ventuco s.r.o.
Děkuji Vám za kladné řešení mé záležitosti . Zároven požaduji aby jste zrušili můj účet ihned. S pozdravem Antalikova
Dobrý den,
Váš účet je zrušený.
Ventuco s.r.o.
Hodnocení: