Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#29111Nedoručené zasilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Veronika Ižaríková

Znění stížnosti

Dobry den,
chtela bych si stezovat na postu v Šenově u Ostravy.
Uz po 4 mi nebyl dorucen balicek a to jsme pokazde byly doma a cekali. Nezlobte se na me ,ale neni to poprve co se to stalo. A aby se to stalo 4x behem tydne to uz je opravdu moc. Ja se dvema malymi detmi nebudu chodit kazdy den na postu a to nemluvim o tom ze nedostanu ani informaci o tom ze ten balik je vubec na poste. Na 1 balik jsem cekala tyden a kdybych se o nem neinformovala u pani co mi ho poslala tak uz ho neuvidim. Dnes uz to vyvrsilo uplne. Dnes jsem cely cekala doma sledovala na internetu kde balicek je a najednou mi tam skoci adresat nezastizen? Tak uz fakt ne a nemluvim ani o tom ze ve schrance neni ani papir o dodani pocitam ze ho tam hodi nekdo zitra az se mu bude chtit dnes se asi nikdo neobtezoval a spechal domu.Doufam ze bude z vasi strany sjednana naprava.Dekuji Z.


Požadované řešení

Doufam ze bude sjednana naprava a uz se nebude opakovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 13:40, před 6 lety

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.