Společnost


elektro-souček.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#29112Podvodny e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

21 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Jana Sirotkova

Znění stížnosti

Dobry den. Dne 12.12. jsem u e-shopu elektro-souček objednala k vanocum svym vnukum playstation (ps4).Firma poslala potvrzovaci email objednavky a ja okamzite zaplatila objednane zbozi. Dnes jsem zjistila, ze jsem naletela spolecne s dalsimi lidmi,kteri pisou na recenze obchodu na strankach heureky. Webove stranky jejich eshopu upozornuji na nebezpeci takze se tam neni jak dostat a po telefonu vam rekne "plechova huba" ze jsou pretizeni a at zaslete email nebo komunikujete pomoci chatu pres webovky. Samozrejme email se vam vrati zpet jako nedoruceny. Tudiz penize pryc a deti nemaji darek.
Prosim poradte jak v tomhle pripade postupovat. Kdyz jsem procitala recenze na firmu na heurece, tak pise spousta lidi ze podalo trestni oznameni. To samozřejmě podam, ale je nejaka sance dostat penize zpet? Jak prosim dale postupovat?
Podvodny eshop..elektro-soucek.cz
a tel: 228227397
dekuji Jana-sirotkova@seznam.cz


Produkt

bez penez a bez zbozi


Požadované řešení

okamzite vraceni zaplacene castky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 14:21, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Spotřebitel by se mohl pokusit využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet, avšak jen za předpokladu, že zaplatil při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodal objednané zboží. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě lze nalézt na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Ze zadaných informací o subjektu bohužel nemůžeme již žádným způsobem dohledat konkrétní osobu, kterou bychom mohli kontaktovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.