Počet nahlášených stížností: | 465 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 7 |
Zdravím, posledích 5 dni u vás nakupuji hovězí maso (Tesco Královo pole). 2x rib eye steak (Steak house 45+), tak produkty "vaší" značky přesněji hovězí žebra.... které jsem použil na vývar... musím řici, že kvalita Vašeho masa je dost podpruměrná a měla by se více ověrovat kvalita masa. včera 19.12.2018 jsem si koupil další rib eye (45+) a dnes jsem si ho z ledničky vytáhl tzn. 20.12.2018. Jedna část masa byla zkažená (šedá), maso hodně kysele smrdělo. Nevím jak se tohle u vás da reklamovat, protože naschvál si kupuji kvalitní věci a pak když si připlatím nechci je vyhazovat... Pak mám další prosbu se zeleninou, je super, že dáte do slevy brokolici, jenže ja nenakupuju zboží, před datem spotřeby a v takovém případě nemám na výběr z čerstvé potraviny. Máte mít "čerstvé" a zlevněné produkty... V podrobnostech o produktu jsem uvedl čárový kod posledního kusu masa... Ostatní jsem tomu jen něvěřil co prodáváte, ale dnes po téhle zkušenosti, kdy jsem musel celé maso vyhodil, jsem to nevydržel a musel vám napsat.
2 914936 003128
Voucher, odpověď, návrh řešení kontroly kvality masa.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Spotřebitel by mohla rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/online-formulare/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.