Počet nahlášených stížností: | 710 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 21 |
Po vyhlédnutí vhodného vozu na internetu mne okamžitě kontaktovali z centrály AAA a navedli mne na pobočku v ČB, abych složil zálohu 2000,- Kč na převoz vyhlídnutého vozu. Jednalo se o Hyundai i40. Na pobočce jsem se nechal přesvědčit na zkušební jízdu ve Škodě Superb, kterou mají na "skladě" za stejnou cenu. Když jsem zjistil, že "stejná"cena je o 60000,- Kč vyšší, jsem si nakonec vybral o třídu nižší, ale zato zánovní vůz Hyundai i30 Combi. Opustil jsem pobočku s tím, že se v příštím týdnu zastavím na prohlídku a zkušební jízdu.
Další den mě kontaktoval manažer pobočky s tím, že na takovéto zánovní vozy mají zcela nový výborný produkt a že určitě budu spokojen, ať přijdu rovnou za ním. Zastavil jsem se další den po práci, což byla sobota, a přijel jsem i s rodinou. Dosti ošumtělý manažer nevěděl nebo předstíral nevědomost toho, že mne sám kontaktoval. Nakonec jsme se dopátrali toho o jaké auto nám jde, tak nás předal prodejcům, abychom si auto prohlédli a projeli. Byli jsme spokojeni a tím nadšení skončilo. Pak už jsme jen čekali a čekali. Po nějaké době přišla paní a odvedla si mne do kanceláře. Po chvíli jsme se domluvili, že využiji jimi zprostředkované financování s 10-ti% akontací. Další čekání. Asi po hodině si pro mne znovu přišli, abych doložil potvrzení příjmu. Potvrzení o příjmu jsem měl, výplatní pásky též a dokonce i výpis z banky. Byl jsem propuštěn, abych počkal v hale. Po dalším čekání, kdy si Vás už všichni přestanou všímat jsme si začali připadat, že jsme začali obtěžovat. Další jednání jsme měli asi znovu po hodině s tím, že banky zamítli mou žádost a že by bylo dobré si dokoupit balíček GOLD, že na to poskytovatelé úvěrů hodně hledí a že dostanu ještě lepší podmínky, takže balíček bude prakticky zdarma. Řekl jsem, že nechci žádný balíček, že ho nepotřebuji. Když jsem se zeptal, kolik stojí, nevěděli přesně jestli 20 nebo 30 tisíc. Řekl jsem, že to necháme být, že si zajistím vlastní financování a zastavím se v týdnu. Byl přivolán manažer a ten řekl, že mi zajistí s tímto balíčkem ještě lepší výhodné podmínky. Další čekání. To už bylo delší. Můj syn byl lehce nachlazen a když kolem procházel manažer, řekl jsem mu, že odcházíme a že se zastavím za pár dní. Ten se proti nám ohradil, že teď už to nejde, že smlouva už se tiskne a vše je připravené. Nutno říct, že už jsem byl velmi unavený z celého odpoledne a večera. Zavedli mne znovu do kanceláře, kde čekal s paní i finanční mamažer. Přesvědčili mne a já podepsal kupní smlouvu se všemi poplatky a balíčkem Gold. Původní cena vozu byla 259900,- a i přesto, že jsem zaplatil na místě 26000,- cena pro poskytovatele (home credit) byla 262998,-. Takže všechny poplatky činní cca 30000,-Kč. (v balíčku po prostudování jsou jen dočasně bezplatné služby s propůjčeným tabletem tAAAbletem.
V dalších dnech jsem úspěšně vypověděl s Home Credit smlouvu a dále se intenzivně pokouším spojit s reklamačním centrem AAA Auto, abych reklamoval smlouvu, zejména pak balíček Gold, který mi byl vnucen.
Zatím mi tři dny slibují, že se mi z reklamačního odd. jistě ozvou, ale to se nestalo.
Faktura: navýšení ceny vozu o poplatky "cestuj bez starosti", "carlife garance 4-hvězdy", balíček GOLD
Zrušení balíčku gold, a ostatních vnucených poplatků a vrácení peněz.
|
Tweet |
V případě podezření na nekalé obchodní praktiky při prodeji ojetých vozů lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Pokud dozorový orgán zjistí na základě provedené kontroly, že došlo k porušení zákazu užívání klamavých praktik a byla naplněna skutková podstata správního deliktu dle § 24 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele, může být prodávajícímu uložena Českou obchodní inspekcí vysoká pokuta.
Stížnost může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Drahokoupile,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z leasingového oddělení. Kolega s Vámi prý i telefonicky hovořil v rámci reklamace a vysvětlil Vám, že v kombinaci s balíčkem bylo nabídnuto lepší úročení (nikoli samo posouzení - kdy ve Vašem případě byl leasing schválen právě jen Home Creditem). Kolega Vám také říkal, že balíček navyšuje jistinu. Ze strany společnosti již v tuto chvíli není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Problém, vážená paní Míková, je v tom, že vaši zaměstnanci nehorázně lhali, jen abych kývnul na úvěr. Mimochodem nevím, proč máte leasingové oddělení, když poskytujete pouze spotřebitelské úvěry, jak mne poučoval váš "ekonomický manažer" na českobudějovické pobočce. Chápu, že máte provize z každé uzavřené smlouvy, ale jednání vašich pracovníků je hodně za hranou. Stydím se, že jsem se od nich nechal napálit jak důvěřivý penzista od "ŠMEJDŮ".
Nevýhodný úvěr jsem pochopitelně stornoval, čímž jsem ušetřil cca 80 tisíc korun, ale k mé velké lítosti vaše další vnucené poplatky za cca 30 tisíc korun se mi reklamovat nepodařilo. Což u vozu v hodnotě 270.000,- není vůbec málo.
Názornou ukázkou vaší neomalené chamtivosti budiž například jednotka pro pasivní hlídání vozidla, kterou přeprodáváte prostřednictvím balíčku Gold asi za 13.000,-, přičemž stejná firma, která to ve skutečnosti prodává a i dokonce montuje si za totožnou účtují pouhých 8.000,-. Takže pro důvěřivého zákazníka zajistíte dokonalou cenu o 5.000,- korun výhodnější, ...ale bohužel jen pro vás.
Abych to celé zkrátil. Nemám vás jako společnost rád. V mých očích jste obyčejní podvodníci a vůbec se nedivím, že dokážete expandovat pouze do zemí, kde vám budou procházet vaše velmi hraniční "obchodní" praktiky.
Již jsem se smířil s tím, že mě někdo okradl. Není to poprvé a žel asi ani naposledy. Jen nechápu jak se můžete takto pást na lidské důvěře.
Přeji vám z hloubky mého srdce klidný spánek a šťastné dny, jelikož při tomto způsobu obživy vám oboje nepochybně schází.
Loučím se se slovy: Hamba, hamba, hamba.
S neúctou k vaší společnosti Jiří Drahokoupil
Dobrý den,
záležitost byla uzavřena a ze strany společnosti již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.