Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#29116Strhavani penez za clestvi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Jan Růžička

Znění stížnosti

Dobry den, rad bych Vas pozadal o pomoc.
Zaregistroval jsem se na internetove seznamce, kde jsem si koupil zkusebni verzi za 99kc po tydnu se mi automaticky strhnulo 349 kc. Tusim, ze tyto penize jiz nikdy neuvidim,ale rad bych predesel a spravne zrusil at uz penize nadale neodchazi ....

Napsal jsem jim a od podpory jsem obdrzel toto emailem
Váše předplatné bylo ukončeno.


Důvod : Na Vaší žádost.

Dale jsem kontaktoval i spolecnost, ktera se stara o jejich prevody a obdrzel od ni tuto zpravu
OWe confirm that your membership to https://m.flirtkontakt.cz has been cancelled and that you will receive no further charges.


Produkt

Seznamka


Požadované řešení

Rad bych docilil ukonceni vztahu s touto podvodnou spolecnosti popripade spravne at na me neprijde exekuce ( premyslel jsem nad blokaci karty)

Rad bych vedel kdyz mam tyto 2 jejich zpravy a zitra zaslu dopis s vyplnenym formularem, ze je vse hotovo a zpravne a nemusim se nadale obavat zadnych postihu nebo jak se mam v tomtompripade zachovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 14:18, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Pokud však již uplynula 14 denní lhůta ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o poskytování placených služeb ukončit, a to výpovědí. Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2018 18:12, před 6 lety

Dobrý den.

Pokud nemáme email nebo profilovou přezdívku tak uživatele nedokážeme vyhledat. Prosíme uživatele aby tyto údaje do své žádosti - stížnosti doplnil, případně ař nám znovu napíše na podporu. Podmínky předplatného jsou uvedeny přímo u platby a samozřejmně v obchodních podmínkách.
Pokud už poslal výpověď tak mu bude předplatné zrušeno a profil bude vymazán. Email, který uživatel obdržel byl od platební brány, která mu zřejmně zrušila předplatný. Důvod nevíme. Potřebujeme registrační email uživatele, aby jsme mohli tuto žádost vyřešit.

Děkujeme.

Flirtkontakt.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 08:55, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.1.2019 13:57, před 6 lety


Jan Růžička

Hodnocení: