Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#29117Klamná informace ohledně rychlosti internetu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.12.2018, před 6 lety

Jan Žoček

Znění stížnosti

Za příplatek 100kč mi byla nabídnuta rychlost internetu až 100 Mb.
Nejenom že se rychlost nenavýšila ale na základě informací pracovníků O2 to prý není ani technicky možné.
Platím 2 ínternety a televizi asi 1700 kč měsíčně , s rychlostí jsem velmi nespokojen .
Minulý měsíc firma UPS dovedla optický kabel až k mému domu a nabídla mi podstatně lepší podmínky .
Proto se opakovaně ptám , jste ochotny s moji situací něco udělat , tedy zrychlit internet a snížit cenu ?

Jan Žoček

Předpokládám že shora uvedené kontaktní informace budou dostačující a nebudete požadovat doplnění , tak jak jsem se už s tímto u vás setkal .


Požadované řešení

Shora uvedené


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2019 12:56, před 6 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2019 14:31, před 6 lety

Dobrý den,

dle rychlostního profilu, který máte nastaven na internetovém připojení s tarifem Premium HD, je dostupná rychlost na přípojce 96 Mbit/s. Jakou rychlost tedy měříte při připojení k modemu přes kabel na nezatížené lince (odpojeny ostatní zařízení ze sítě -> včetně set-top-boxu, ukončeny ostatní činnosti na počítači)?

S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.1.2019 15:02, před 6 lety


Jan Žoček

Dobrý den , několikrát jsem resetoval wifi a vypínal , s pomocí vašich kolegů přes on line help desk . Nic se nezměnilo , prý je to v pořádku .
Ale není ! Stačilo by aby internet nekolísal tak , že bývá téměř pravidlem rychlost 3 mb a nebo taky nic .
Také mi vadí věčné sekáni TV a někdy musím skoro každou hodinu tv box vypnout a zase zapnout abych se mohl dívat . Moc příjemná věc , to vám povím .
Děkuji za účast a snahu alespoň věc nějak řešit , domnívám se však že O2 neumí v Liberci internet provozovat bez těchto problémů .Nejsem jediný , který se do této situace dostal ,jak jsem se dozvěděl. Většina lidí to řeší odchodem k jinému operátorovi . asi je budu muset následovat.
S pozdravem Jan Žoček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2019 10:15, před 6 lety

Dobrý den,

máte možnost udělat měření při připojení kabelem na nezatížené lince (odpojeny ostatní zařízení ze sítě -> včetně set-top-boxu, ukončeny ostatní činnosti na počítači)? Hodnotu měření nám pak zašlete na info@o2guru.cz i s odkazem na tento dtest. Kolegové mi mail předají.
Co se týká O2 TV, tak zde může Vámi popsané potíže způsobovat chybné zapojení set-top-boxu. Uveďte nám do e-mailu, jak aktuálně máte propojen set-top-box s modemem.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.1.2019 13:10, před 6 lety


Jan Žoček

18.01 12:41 CZ - Prague - Casablanca 44,88 9,15 14,0
Tohle je nejlepší rychlost jakou se mi podařilo naměřit kabelem . Udělal jsem to několikrát a ještě nikdy jsem nenaměřil lepší rychlost . To by stačilo kdybych neměl ty problémy shora uvedený .
K televizi mohu jen doplnit že je a byla zapojená dobře , tedy kabelem do patřičné zdířky v set top boxu ,nedá se to splést , protože je tam nakreslená ikona TV . V daný momemt televize funguje dobře a pokavaď by to tak bylo i nadále byl bych velice spokojen .
Set top box jsem taky restartoval a vaši operátoři mi ochotně poradili jak postupovat .

Jan Žoček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.1.2019 13:32, před 6 lety

Vidím, že již skutečně není přístup přes O2 ID a heslo není přes set-top-box čerpán.
Co se týká rychlosti internetového připojení, předal jsem podnět na prověření linky k našim technikům, neboť rychlostní profil se zdá být v pořádku. Kolegové Vás budou v rámci řešení kontaktovat, jakmile to bude možné. Zpravidla to bývá do 36 hodin.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.1.2019 21:41, před 6 lety


Jan Žoček

Vaši technici mě kontaktovali , televize se neseká a internet po všech možných i nemožných měření se nikdy přes 49 mb nedostal. Uspěch je že to není 3 mb nebo nic :-)
Jedno mi však jasný stejně není , proč jsem měl připlatit 100 kč měsíčně , když se nic nezměnilo . Asi to necháme koňovi , ten má větší hlavu :-)

S pozdravem J.Žoček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2019 10:23, před 6 lety

Dle prověření kolegů se zdá být linka v pořádku. Rychlost může ovlivnit například ethernetový kabel či samotné zařízení) počítač, na kterém je měření prováděno.
Je měření prováděno na správné přípojce, jen pro jistotu? Vámi uváděna rychlost by totiž odpovídala nastavení druhého internetového připojení. Nemáte udělány nějaké vlastní rozvody, jenž by mohli způsobit to, že se připojujete na druhou přípojku?

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.1.2019 12:11, před 6 lety


Jan Žoček

Je teď jste mě rozesmál , ale děkuju za účast a snahu věc řešit :-)

Já jsem o druhé lince ani radši nezačal mluvit , protože tam 50 mb nebylo nikdy a rychlost se tam pravidelně pohybuje kolem 10 . Zatím nám to tam stačí tak to neřeším .
K předmětné lince snad jen tolik , že jsem udělal vše , včetně výměny kabelu a na radu vašich kolegů si koupil nový wifi Komtrend VR-3026e . Tak nevím .
Momentálně to jde , tak jak jsem popsal .
Asi mám smůlu , nebo tel.linka kterou je internet připojen není dostačující
Nejsem velký znalec internetu ,ale jak jsem se dočetl optický kabel je pro připojení daleko lepší.Každopádně sousedé kteří na optiku přešli si to nemůžou vynachválit .

S pozdravem J.Žoček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.1.2019 12:34, před 6 lety

U nás je Optika dostupná pouze v určitých lokalitách a u Vás tato možnost z naší strany není. Je opravdu velmi divné, že potíže máte na obou přípojkách. Každopádně jestliže byste chtěl tarif snížit na Aktiv HD s rychlostí až 50 Mbit/s za cenu 549 Kč měsíčně, napište nám na info@o2guru.cz a my změnu zajistíme. Uveďte odkaz na tento Dtest a z důvodu ověření také číslo za lomítkem Vašeho rodného čísla.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2019 09:20, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2019 10:50, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.