Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Za příplatek 100kč mi byla nabídnuta rychlost internetu až 100 Mb.
Nejenom že se rychlost nenavýšila ale na základě informací pracovníků O2 to prý není ani technicky možné.
Platím 2 ínternety a televizi asi 1700 kč měsíčně , s rychlostí jsem velmi nespokojen .
Minulý měsíc firma UPS dovedla optický kabel až k mému domu a nabídla mi podstatně lepší podmínky .
Proto se opakovaně ptám , jste ochotny s moji situací něco udělat , tedy zrychlit internet a snížit cenu ?
Jan Žoček
Předpokládám že shora uvedené kontaktní informace budou dostačující a nebudete požadovat doplnění , tak jak jsem se už s tímto u vás setkal .
Shora uvedené
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem společnosti, měl by uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace však nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
dle rychlostního profilu, který máte nastaven na internetovém připojení s tarifem Premium HD, je dostupná rychlost na přípojce 96 Mbit/s. Jakou rychlost tedy měříte při připojení k modemu přes kabel na nezatížené lince (odpojeny ostatní zařízení ze sítě -> včetně set-top-boxu, ukončeny ostatní činnosti na počítači)?
S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den , několikrát jsem resetoval wifi a vypínal , s pomocí vašich kolegů přes on line help desk . Nic se nezměnilo , prý je to v pořádku .
Ale není ! Stačilo by aby internet nekolísal tak , že bývá téměř pravidlem rychlost 3 mb a nebo taky nic .
Také mi vadí věčné sekáni TV a někdy musím skoro každou hodinu tv box vypnout a zase zapnout abych se mohl dívat . Moc příjemná věc , to vám povím .
Děkuji za účast a snahu alespoň věc nějak řešit , domnívám se však že O2 neumí v Liberci internet provozovat bez těchto problémů .Nejsem jediný , který se do této situace dostal ,jak jsem se dozvěděl. Většina lidí to řeší odchodem k jinému operátorovi . asi je budu muset následovat.
S pozdravem Jan Žoček
Dobrý den,
máte možnost udělat měření při připojení kabelem na nezatížené lince (odpojeny ostatní zařízení ze sítě -> včetně set-top-boxu, ukončeny ostatní činnosti na počítači)? Hodnotu měření nám pak zašlete na info@o2guru.cz i s odkazem na tento dtest. Kolegové mi mail předají.
Co se týká O2 TV, tak zde může Vámi popsané potíže způsobovat chybné zapojení set-top-boxu. Uveďte nám do e-mailu, jak aktuálně máte propojen set-top-box s modemem.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
18.01 12:41 CZ - Prague - Casablanca 44,88 9,15 14,0
Tohle je nejlepší rychlost jakou se mi podařilo naměřit kabelem . Udělal jsem to několikrát a ještě nikdy jsem nenaměřil lepší rychlost . To by stačilo kdybych neměl ty problémy shora uvedený .
K televizi mohu jen doplnit že je a byla zapojená dobře , tedy kabelem do patřičné zdířky v set top boxu ,nedá se to splést , protože je tam nakreslená ikona TV . V daný momemt televize funguje dobře a pokavaď by to tak bylo i nadále byl bych velice spokojen .
Set top box jsem taky restartoval a vaši operátoři mi ochotně poradili jak postupovat .
Jan Žoček
Vidím, že již skutečně není přístup přes O2 ID a heslo není přes set-top-box čerpán.
Co se týká rychlosti internetového připojení, předal jsem podnět na prověření linky k našim technikům, neboť rychlostní profil se zdá být v pořádku. Kolegové Vás budou v rámci řešení kontaktovat, jakmile to bude možné. Zpravidla to bývá do 36 hodin.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Vaši technici mě kontaktovali , televize se neseká a internet po všech možných i nemožných měření se nikdy přes 49 mb nedostal. Uspěch je že to není 3 mb nebo nic :-)
Jedno mi však jasný stejně není , proč jsem měl připlatit 100 kč měsíčně , když se nic nezměnilo . Asi to necháme koňovi , ten má větší hlavu :-)
S pozdravem J.Žoček
Dle prověření kolegů se zdá být linka v pořádku. Rychlost může ovlivnit například ethernetový kabel či samotné zařízení) počítač, na kterém je měření prováděno.
Je měření prováděno na správné přípojce, jen pro jistotu? Vámi uváděna rychlost by totiž odpovídala nastavení druhého internetového připojení. Nemáte udělány nějaké vlastní rozvody, jenž by mohli způsobit to, že se připojujete na druhou přípojku?
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Je teď jste mě rozesmál , ale děkuju za účast a snahu věc řešit :-)
Já jsem o druhé lince ani radši nezačal mluvit , protože tam 50 mb nebylo nikdy a rychlost se tam pravidelně pohybuje kolem 10 . Zatím nám to tam stačí tak to neřeším .
K předmětné lince snad jen tolik , že jsem udělal vše , včetně výměny kabelu a na radu vašich kolegů si koupil nový wifi Komtrend VR-3026e . Tak nevím .
Momentálně to jde , tak jak jsem popsal .
Asi mám smůlu , nebo tel.linka kterou je internet připojen není dostačující
Nejsem velký znalec internetu ,ale jak jsem se dočetl optický kabel je pro připojení daleko lepší.Každopádně sousedé kteří na optiku přešli si to nemůžou vynachválit .
S pozdravem J.Žoček
U nás je Optika dostupná pouze v určitých lokalitách a u Vás tato možnost z naší strany není. Je opravdu velmi divné, že potíže máte na obou přípojkách. Každopádně jestliže byste chtěl tarif snížit na Aktiv HD s rychlostí až 50 Mbit/s za cenu 549 Kč měsíčně, napište nám na info@o2guru.cz a my změnu zajistíme. Uveďte odkaz na tento Dtest a z důvodu ověření také číslo za lomítkem Vašeho rodného čísla.
S pozdravem
Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.