Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 31.3.2014 jsem doručil na pobočku CZC v Ústí nad Labem tablet, zakoupený dne 10.3.2014, k reklamaci. Místo reklamačního protokolu jsem však dostal pouze servisní list s tím, že byla od výrobce požadována pouze informace o cenové nabídce opravy tabletu, která mi poté byla předložena.
Tablet jsem používal cca 14 dní doposud výhradně doma, měl jsem jej po celou dobu v pouzdře, které jsem zakoupil u CZC současně s tabletem, k tabletu jsem byl maximálně opatrný, nikde mi nespadl ani jsem s ním nikde neťukl. Večer jsem na stole funkční tablet vypnul a ráno se při zapnutí přístroje rozsvítila pouze polovina displaye. Dle prodejce se na tabletu vyskytla mechanická vada - poškozený display a z tohoto důvodu odmítá záruku uznat.
Pokud je opravdu vadný display, toto nemohlo vzniknout mou nesprávnou manipulací, o čemž svědčí absolutně nepoškozený celý povrch tabletu včetně nepoškozené a plně funkční dotykové desky.
Další informace od prodejce je, že závada mohla vzniknout tlakem na přístroj, např. v kapse. Já vím, že jsem měl přístroj celou dobu doma na stole, nikam jsem ho nenosil a jestli se tablet vejde do kapsy i s ochranným pouzdrem, to si nemyslím. Ale toto nevím, protože to mě opravdu nenapadlo zkoušet.
Cena nového tabletu 2.391,- Kč, cena prodejcem nabízené opravy 1.600,- Kč + 200,-Kč manipulační poplatek.
145734 Tablet Joyplus DM-7G, černá http://www.czc.cz/joyplus-dm-7g-cerna/145734/produkt
Požaduji opravu či výměnu výrobku v zákonné lhůtě, popřípadě odstoupení od kupní smlouvy.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace, je prodejce povinný vystavit reklamační protokol a v případě zamítnutí dodat kupujícímu i řádné odůvodnění zamítnutí dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
Co se týče hodnocení vady jako mechanického poškození, pokud s tímto stanoviskem kupující nesouhlasí, bude třeba jej rozporovat, nejlépe vyjádřením nezávislého odborníka - soudního znalce, který by určil příčinu reklamované vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má právo na úhradu nákladů s ním spojených.
Dobrý den, pane Matoušku,
zjišťoval jsem si podrobnosti o Vašem případu, abych Vám mohl dát relevantní odpověď. Kolegové na pobočce v Ústí nad Labem skutečně udělali chybu, když Vám nevystavili reklamační protokol, ale rovnou zboží přijali na servis.
Věc se má tak, že vady displeje skutečně v drtivé většině případů vznikají mechanickou cestou, kdy tlakem, nárazem, nebo například prolitím dojde k poškození spojů a displej přestane zobrazovat jak má. Tyto vady jsou pak autorizovaným servisem zamítnuty jako záruční a dojde k postupu, kdy je zákazníkovi nabídnuta placená oprava. Kolega v Ústí ale přeskočil tu část, kdy musí dojít k posouzení vzniku vady, což je z mého pohledu nepřijatelné a v tomto smyslu to bylo řešeno i s kolegy z ústecké pobočky.
S vedoucím reklamačního oddělení jsme rozhodli o okamžité výměně za nový kus. Nejpozději do dvou dní byste měl mít tablet připravený na pobočce v Ústí k vyzvednutí, o čemž Vás budeme informovat emailem a SMS zprávou.
Omlouvám se za chybný postup při příjmu do reklamace. Taková věc by se již neměla opakovat. Děkuji za pochopení
S pozdravem
Petr Macek
manažer kvality CZC.cz
Hodnocení: