Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#291201. Nedoručení balíku bez domluvy. 2. Neoprávněné uložení balíku na Parcel shopu.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2018, před 6 lety

Marek Kupka

Znění stížnosti

Dobrý den.Obracím se na vás kvůli stížnosti na chování jednoho řidiče z přepravní služby PPL.Bohužel mám za poslední týden stížnosti rovnou dvě a musím podotknout,že mě to docela mrzí,protože jsem se společností měla vždy dobré zkušenosti.Dne 15.12.(v sobotu),mi měl být doručen balík č.40757155612.Řidič mi ho měl doručit mezi 10-12h.,já měla vypnuté zvuky u mobilu,protože mám doma dvouměsíční miminko.Řidič mi volal a já si zmeškaného hovoru po necelých 15min.všimla.Hned jsem mu volala na zpět a položil mi to.Balík mi nebyl doručen a to prý z důvodu DOMLUVY na doručení v jiný den.Štve mě,že tchán i tchýně byli doma a řidič sem jen kvůli nezvednutému telefonu ani nejel,ani nezazvonil,nic.Navíc,jak si může dovolit takhle nedoručit balík?Kdybych se nepodívala na sledování na internetu(ve schránce nebyl lístek,že by zde nikoho nezastihl),tak ani nevím,že mi balík nebyl doručen z důvodu domluvy...S kým se ale řidič domlouval,když mi telefon nezvedl a vůbec sem nejel,by mě velice zajímalo.Schválně jsem si připlatila za dopravu PPL,protože v balíku byly plínky a věděla jsem,že mi je doručí v sobotu a že na ně nebudu čekat celý víkend.Hmm...Plínky jsem po "povedené" akci řidiče dostala až v pondělí,poté,co jsem zavolala na zákaznickou linku,kde mi operátorka řekla akorát promiňte,ale jak se takové chování bude řešit s řidičem,o tom nebyla ani zmínka.Včera 20.12.,mi ten samý řidič měl dovézt balík č.40793503693.Poštovné jsem měla mít zdarma,ale opět jsem si připlatila,aby mi byl balík doručen až domů.Najednou sms,že bude mezi 10-12h.doručován.Nic se nedělo a ve 14h.mi přišla sms,že mám balík ve Velkém Meziříčí na Parcel shopu - COOP Hliniště.Jelikož bydlím v Kúskách,sice jenom 5km od Velké Meziříčí,ale i tak tohle chování nehodlám tolerovat.Je to vážně skvělé,zaplatit společnosti za doručení balíku,pro který se pak musím táhnout nejen do města,ale ještě se zbytečně vláčet přes celé město s dvouma dětma.Jak si vůbec může řidič dovolit vyložit balík na parcel shopu,když opět ani nezavolá a doprava měla být až ke mě domů,na mou adresu?Jak si může dovolit sám vybrat místo,kam si já pro balík zajedu?Navíc v daném obchodě pracuje moje známá a ta mi sdělila,že to tak řidič dělá pořád.Hlavně lidem,kteří bydlí na sídlišti u obchodu.A pokud řidič uloží neoprávněně spoustu balíků na parcel shopu s tím,že se mu nechce zajíždět na adresy a že to ti lidé mají kousek,tak si dojdou,to už je teda vrchol drzosti.Na co si potom lidé platí za dopravu až domů?Ta je přece dražší,než doprava na parcel shop.Nakonec musím podotknout,že jsem doma na mateřské a pokud mi měl přijít balík,vždy jsem byla doma.Pokud se stalo,že jsem doma nebyla,napsala jsem na dveře vzkaz,aby balík doručili k sousedům a pokud ani ti nebyli doma,volala jsem řidiči.Tohle je mladý řidič,který na mě vždy působil příjemně a mile,ale aby se takhle choval a takhle doručoval lidem balíky,když si za to zaplatí a víc,než za dopravu u jiné společnosti,asi by to chtělo,něco s tím udělat.Dvakrát v jednom týdnu takové problémy s PPL a to jen díky řidiči,to mě od příštího doručení touto společností odradí.Takové chování vážně není od řidiče,který má být spolehlivý a má se snažit o doručení všech zásilek,vhodné.Chápu,že je před Vánocemi a kdyby řidič komunikoval,dalo by se domluvit na všem.Chápu,že toho ti řidiči teď mají víc než dost.Sama to vidím,kolik jsem toho letos objednávala přes internet,jen abych se vyhnula nakupování s dvouma malýma dětma.Ale takhle přece nemůže řidič jednat.Tohle "háže"stín na celou společnost.Nikdo si nepamatuje jméno řidiče,aby si na něj stěžoval,ale každý rovnou při stížnosti označí celou společnost PPL,protože ví,za co si zaplatil a co mu společnost prostřednictvím některých svých zaměstnanců neuskutečnila.Děkuji.S pozdravem,Petra Kupková.


Produkt

Telefonní číslo na řidiče,uvedené v sms zprávách: 770648111.Jedná se o mladého řidiče.


Požadované řešení

Asi by to chtělo pokárat řidiče,více ho hlídat,nebo ho vyměnit. A za vzniklé problémy takovým chováním, vrátit poštovné.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 08:43, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.