Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ve středu 19.12. telefonická domluva s řidičem (tel.728200101) o osobním odběru mé zásilky (z Lidl-Shop) na nejbližší ParcelShop. Ve čtvrtek 20.12. pan řidič volá že je před barákem a že má pro mě balík (nechápala jsem) snažila jsem se slušně ho poprosit ať balík ještě ten den odveze do ParcelShopu protože je to Vánoční dárek. Ten den ve 20:00 zkontrolování stavu zásilky jsem zjistila že !BEZ! mého svolení se zásilka vrací zpět k odesílateli. Dnes v 8:07 jsem volala na Zákaznický servis a chtěla jsem vědět co se děje. Velice milá slečna mi bohužel oznámila že už mám smůlu a balík dnes ani do Vánoc nedostanu. V 10.00 jsem volala řidiči aby mi to vysvětlil a aspoň se omluvil za komplikace. Řidič byl velice nepříjemný až drzí (a to i ve středu a čtvrtek se choval dost neslušně), říkal že zásilku na ParcelShop odvezl a že jsem se špatně podívala a skoro, že to je má chyba (to mi fakt už ujeli nervy). Ověřila jsem si to radši podruhé, zda jsem řidiči nekřivdila a chyba je opravdu na straně řidiče.
Zásilka z Lidl-Shop č. 40155090691
Je mi jedno jak si s tím poradíte, ale chci mít zásilku do Vánoc doma.
Trvám na pokárání a poučení řidiče jak se má k zákazníkovi chovat.
Také požaduji omluvu od řidiče za neslušné chování a za způsobené komplikace.
Pokud by se náhodou stalo, že mi Lidl-Shop nevrátí peníze za zboží požaduji vrácení částky od Vás.
Stejně tak chci vrátit částku, pokud mi budou neoprávněně účtované náklady s vrácením zásilky zpět k odesílateli.
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.