Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29127Poslání balíku zpět k odesílateli bez mého svolení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2018, před 6 lety

Kristýna Hejretová

Znění stížnosti

Ve středu 19.12. telefonická domluva s řidičem (tel.728200101) o osobním odběru mé zásilky (z Lidl-Shop) na nejbližší ParcelShop. Ve čtvrtek 20.12. pan řidič volá že je před barákem a že má pro mě balík (nechápala jsem) snažila jsem se slušně ho poprosit ať balík ještě ten den odveze do ParcelShopu protože je to Vánoční dárek. Ten den ve 20:00 zkontrolování stavu zásilky jsem zjistila že !BEZ! mého svolení se zásilka vrací zpět k odesílateli. Dnes v 8:07 jsem volala na Zákaznický servis a chtěla jsem vědět co se děje. Velice milá slečna mi bohužel oznámila že už mám smůlu a balík dnes ani do Vánoc nedostanu. V 10.00 jsem volala řidiči aby mi to vysvětlil a aspoň se omluvil za komplikace. Řidič byl velice nepříjemný až drzí (a to i ve středu a čtvrtek se choval dost neslušně), říkal že zásilku na ParcelShop odvezl a že jsem se špatně podívala a skoro, že to je má chyba (to mi fakt už ujeli nervy). Ověřila jsem si to radši podruhé, zda jsem řidiči nekřivdila a chyba je opravdu na straně řidiče.


Produkt

Zásilka z Lidl-Shop č. 40155090691


Požadované řešení

Je mi jedno jak si s tím poradíte, ale chci mít zásilku do Vánoc doma.
Trvám na pokárání a poučení řidiče jak se má k zákazníkovi chovat.
Také požaduji omluvu od řidiče za neslušné chování a za způsobené komplikace.

Pokud by se náhodou stalo, že mi Lidl-Shop nevrátí peníze za zboží požaduji vrácení částky od Vás.
Stejně tak chci vrátit částku, pokud mi budou neoprávněně účtované náklady s vrácením zásilky zpět k odesílateli.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2018 12:01, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.