Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,dne 19.12.2018 jsem jela(tedy chtěla jet) spojem č.486 z Oseka do Teplic.Bus má odjezd v 8:17h.,na zastávce jsem byla v 8:15h.Bylo 8:24h.a bus nikde.Na zastávce čekala ještě jedna paní.Oslovila jsme ji a zeptala se jí,zda neví,jestli už bus č.486 jel.Řekla mi,že tu čeká od 8:12h.a ještě nejel,taky na něj čeká.Bylo 8:25h.,když mi to nedalo a volala na dispečink,tf.:602422605,kde jsme operátora pozdravila a slušně mu popsala situaci s dotazem,zda má bus zpoždění.Ten mi jen odsekl,že to on neví.Tak jsem se ho zeptala,kdo mi to tedy sdělí?A operátor,když viděl,že se nenechám odbýt,mi řekl"dřív určitě nejel,počkejte,podívám se"Po chvilce mi neochotně říká:"zpoždění nemá,je už v Duchcově a tam čeká na odjezd do Lahoště"Tak jsem se operátora zeptala,jak to mám tedy řešit,protože jel zase dřív,jedu do práce a paní taky?A operátor?Ten mi jen sprostě odsekl"řeště si to jak chcete!"V 8:25h.má odjezd teprve z Duchcova,zast.nemocnice...takže dřív nejel...????A o jakou dobu!Je to tak složité dodržovat odjezdy?To samé se děje v Teplicích,bus nepočká na odjezd ze zast.Trnovany,Policie ČR.Za toto platím měsíční,abych si volala taxi?Kdo mi jej proplatí?Operátor?Mám milion chutí mu poslat fakturu k proplacení,stálo mě to 450Kč!!!!!On mi sdělil,ať si to řešíme,jak chceme,tak proč by mi to nezaplatil?Očekávám jediné-busy budou odjíždět normálně,tzn.ne před časem odjezdem,dispečer bude slušný a v tomto případě bude vše v pořádku.A myslím,že omluva od dispečera by byla taktéž na místě.Přeji Vám pěkné Vánoce a méně drzých zaměstnanců.Pavlína Krátká,tf.:702/940063,email:pavla29@email.cz.
Zaměstnávejte takové operátory,kteří se k zákazníkům chovají slušně,s úctou a umí poskytnout řešení!
|
Tweet |
Podle § 42 odst. 4 vyhlášky Ministerstva dopravy a spojů č. 175/2000 Sb. o přepravním řádu pro veřejnou drážní a silniční osobní dopravu nemá cestující právo na náhradu škody, která mu vznikla z důvodu, že nebyl přepraven včas podle přepravní smlouvy.
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.