Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
V podstatě si dělají, co se jim hodí.
Smlouva, nesmlouva. Svoz nejsou údajně povinni dělat. Tak proč ho inzerují a dokonce akceptují, aby to potom bylo jinak a opakovaně nepřijeli vůbec, nebo dopoledne, když objednávky a smlouva zněly odpoledne? Nedovoláte se tam ničeho a můžete si tam dopisovat s kým chcete.
PPL svoz zboží
Náhrada výdajů za opakovaně neuskutečněnou službu, ztrátu času a dobrého jména u mých zákazníků.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.