Společnost


MOBILNET s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2914Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2014, před 11 lety

Jaroslav Syrovátka

Znění stížnosti

Dobrý den,

Dne 10.7.2013 jsem v Českých Budějovicích, ul. Lannova tř. 41/63 na pobočce prodejny Mobil pohotovost společnosti Mobilnet S.R.O. zakoupil zánovní dotykový mobilní telefon zn. Sony Xperia P LT22i se záruční lhůtou od prodejce na 24 měsíců.

Na začátku listopadu se telefon začal zasekávat a zamrzat, proto jsem šel do výše uvedené pobočky telefon reklamovat dne 4. 11. 2013 s tím, že telefon při delší nečinnosti a následném odemknutí nereaguje na dotyk, toto se také projevuje pokaždé v chladném počasí od cca 5 0C do minusových hodnot. V reklamačním protokolu sem žádal o opravu. Telefon se vrátil ze servisu dne 14.11.2013 s tím, že telefon nevykazuje žádnou výrobní vadu - závada se neprojevila a u telefonu bylo obnoveno tovární nastavení. Telefon asi týden pracoval normálně a poté se začala objevovat stejná závada čím dal častěji jako před první reklamací. Proto jsem se rozhodl zavolat do Sony autorizovaného servisu Arvato BERTELSMANN, kde jsem uvedl, jak se telefon chová, tak jak sem uváděl do reklamačního protokolu. Dále jsem se zeptal proč bylo obnoveno tovární nastavení telefonu, když je telefon bez závady a na to mi odpovězeno, že obnovení továrního nastavení je běžný postup a provádí se při každé reklamaci. V tomto servisu mi také bylo sděleno, že mám telefon dát znova reklamovat. Tak jsem šel telefon podruhé reklamovat dne 4.2.2014 se stejnou závadou. Tato reklamace byla vyřízena dne 19.2.2014, která byla uznána a telefon byl opraven výměnou dotykové plochy a obnovou továrního nastavení. I po této opravě se u telefonu objevila ta samá závada, která přetrvávala. Následně jsem opět volal do servisu Arvato, tam jsem se už nemohl dovolat, tak jsem šel po třetí reklamovat telefon do výše uvedené pobočky dne 10.3.2014 se stejnou závadou. Tato reklamace byla vyřízena dne 20. 3 2014 obnovou továrního nastavení s tím, že telefon nevykazoval žádnou výrobní vadu - závada se neprojevila. Následný den 21.3.2014 se u telefonu opakovaně projevovala stejná závada, tak jsem pořídil videozáznam závady, který jsem uložil na DVD a tentýž den jsem šel po čtvrté reklamovat telefon s požadavkem na odstoupení od kupní smlouvy, přičemž mi bylo řečeno na pobočce Mobil pohotovosti, že telefon musí poslat do autorizovaného servisu na posouzení jestli vykazuje nějakou závadu, proto byl telefon opět odeslán do servisu Arvato i s videozáznamem o závadě. Telefon se vrátil ze servisu dne 8.4.2014 opět s obnovením továrního nastavení s tím, že telefon nevykazuje žádnou výrobní vadu - závada se v průběhu testování neprojevila a s tiskopisem, který byl sepsán společností Mobilnet S.R.O v němž je psáno, že nelze žádosti o odstoupení od kupní smlouvy vyhovět, jelikož nebyli dodrženy zákonem dané podmínky pro řádné odstoupení od kupní smlouvy. Na toto jsem reagoval telefonátem do společnosti Mobilnet S.R.O.,ul. U Nového Suchdola 140/32, Praha 6, 160 00, kde mi bylo sděleno, že skutečně nemám nárok na odstoupení od kupní smlouvy a když jsem se zmínil o videozáznamu závady, tak mi bylo řečeno, že na nějaký videozáznam nikdo koukat nemusí, nejdůležitější je výsledek testu telefonu z autorizovaného servisu.

Děkuji za pomoc


Produkt

Mobilní telefon Sony Xperia P LT22i Red, výrobní číslo: 353722057171078


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz z důvodu špatné komunikace s prodejcem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 10:44, před 11 lety

Odstoupit od kupní smlouvy lze v případě, že se na výrobku vyskytne třetí stejná závada po opravě - tedy po dvou uznaných reklamacích, přičemž musí být i uznána reklamace třetí, kde je jako způsob vyřízení žádáno odstoupení od smlouvy. Prodejce by se měl vyjádřit k projevu vady na videozáznamu, ale pokud tak neučiní, bude třeba oslovit soudního znalce, který by výrobek posoudil a určil, zda se jedná o vadu či ne. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů spojených se znaleckým posudkem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:13, před 10 lety

Společnost MOBILNET s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. V soudním řízení by měl být spotřebitel schopný prokázat existenci závady v době uplatnění reklamace např. prostřednictvím výše zmíněného znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.