Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
objednala jsem si zásilku, kterou jsem platila předem. Dne 19.12.2018 mi přišla SMS s informací, že mi bude balíček doručen mezi 11-13 hod. Nikdo nepřijel, nikdo mě telefonicky nekontaktoval. Dnes (21.12.2018) jsem se podívala na stav doručení zásilky. Zde je napsáno, že mi byla zásilka předána 19.12.2018 v 17:21. K žádnému předání však nedošlo. Telefonicky jsem se pokoušela spojit s řidičem, ale nezvedá mi telefon.
V této chvíli lze považovat zásilku za ukradenou nebo za špatně předanou.
Žádám o Vaše vyjádření.
Děkuji
č. zásilky 40552821442
Okamžité vyřešení této situace!
|
Tweet |
V rámci uzavírání kupní smlouvy přes internet (tedy tzv. distančním způsobem), odpovídá za přepravu a řádné dodání zboží prodejce. Prodejce odpovídá za bezvadný stav zakoupeného zboží až do okamžiku jeho převzetí kupujícím, pokud přepravu zajistil sám prodejce.
V případě, že přepravní společnost nedodá spotřebitelce zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení rovněž prodejce. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu s danou společností uzavíral prodávající (odesílatel zboží), je prodejce následně v případě pochybení ze strany přepravce oprávněn uplatnit reklamaci dané služby, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.