Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29145Ztracení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2018, před 6 lety

Veronika Horníčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

objednala jsem si zásilku, kterou jsem platila předem. Dne 19.12.2018 mi přišla SMS s informací, že mi bude balíček doručen mezi 11-13 hod. Nikdo nepřijel, nikdo mě telefonicky nekontaktoval. Dnes (21.12.2018) jsem se podívala na stav doručení zásilky. Zde je napsáno, že mi byla zásilka předána 19.12.2018 v 17:21. K žádnému předání však nedošlo. Telefonicky jsem se pokoušela spojit s řidičem, ale nezvedá mi telefon.

V této chvíli lze považovat zásilku za ukradenou nebo za špatně předanou.

Žádám o Vaše vyjádření.

Děkuji


Produkt

č. zásilky 40552821442


Požadované řešení

Okamžité vyřešení této situace!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2018 06:04, před 6 lety

V rámci uzavírání kupní smlouvy přes internet (tedy tzv. distančním způsobem), odpovídá za přepravu a řádné dodání zboží prodejce. Prodejce odpovídá za bezvadný stav zakoupeného zboží až do okamžiku jeho převzetí kupujícím, pokud přepravu zajistil sám prodejce.

V případě, že přepravní společnost nedodá spotřebitelce zboží ve sjednaném termínu, odpovídá za toto prodlení rovněž prodejce. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu s danou společností uzavíral prodávající (odesílatel zboží), je prodejce následně v případě pochybení ze strany přepravce oprávněn uplatnit reklamaci dané služby, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 10:23, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.