Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Snaha se seznámit přes BE2
Poprvé to bylo dle stržené částky 149,- Kč v únoru 2017, to si ale vůbec nepamatuji, patrně jsem tam párkrát vstoupila a nic zajímavého tam nebylo, no a od té doby mě okrádali o 2247,- čtvrtletně, nekontrovala jsem platby, peníze na účtě byly, nepřišla jsem na to.
Potom jsem do BE2 vstoupila v listopadu tento rok a to už jsem zaznamenala. Peníze na účtě zrovna moc nebyly a tak jsem začala pátrat....
Zjistila jsem v bance, že mě BE2 okrádá o peníze již druhým rokem a tím pádem tam mám asi dvě členství.... No, ale vypadá to, že na jeden email, to je dost, dost nebežný a nefér, myslím.
Takže : dala jsem bloknout kartu a požádala o chargeback v bance. Poslední platba proběhla 3.12., to je ta na nové členství. (druhá registrace) A pak 20.12. 2018 v noci dostávám od B2 upomínkových dopis o neprovedené platbě 2247,-. Splatnost byla uvedena do 26.12.2018.
Nevydržela jsem to a platbu provedla převodem k dnešnímu dni. Ale banka je v Mnichově a prý to tam jde týden, a jsou svátky.
Ráda bych, aby mě BE2 zrušila obě členství a schválila výpověď. Kdyby to šlo, ráda bych dostala, alespoň část prostředků zpět. A nejvíc ráda budu, když této seznamce zatrhne policie činnost a nikdo jiný už se nenachytá. Děkuji S pozdravem Lucie Hrušková
Seznamka BE2
Požaduji alespoň část peněz zpět, a hlavně abych měla s BE2 vše vyřešené bez sankcí a vymáhání. Ráda bych, aby bylo této podvodné firmě alespoň v ČR zakázáno podnikat!
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hezký den,
Nevím vůbec jestli se mi chce víc psát.
Veškeré pohledávky mám s BE2 srovnané. Mám dvě potvrzení o tom, že nic již nedlužím.
A ejhle opět nová upomínka, o nezaplacené částce a vytvořili mi takto nové členství, kvůli chargebacku.
A u druhého členství jim asi po měsíci došlo, že nemůžou najít platbu jež byla provedena převodem a tak mi založili další členství. A tak už mám dvě nová členství vytvořené z jejich strany. Posílala jsem jim potvrzení o platbách, upozornila je na porušení GDPR A Zákona o ochraně osobnich údajů. Marné!!!
Takže: psala jsem už kde se dá!!! Jediná věc je: dát je k soudu. Bohužel nemám na účtě tolik prostředků, abych si mohla dovolit tento luxus a dát ty podvodníky k soudu.
Už jim prosím vás nepište, nikam to nevede. Děkuji
S pozdravem
L. Hrušková
Vzhledem k výše uvedenému sdělení spotřebitelky stížnost uzavíráme.