Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#29149NEFUNKČNÍ AUTOMAT A IGNORACE UPOZORNĚNÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.12.2018, před 6 lety

Šimon Bílek

Znění stížnosti

Olomouc Hl.N.
Automat na občerstvení nefunguje, respektive nejde příklopka, tudíž nejde vytáhnout zakoupená věc, úplně mě irituje vaše arogance, že nejste schopní ani na automat nalepit nápis ,,nefunguje". Když jdete k okénku na jízdenky, tak vás absolutně ignorují. Už asi 8 lidí se nachytalo... Nevím jestli máte z lidí dobrý den a nebo jste vážně tak neschopní.


Produkt

Nefunkční automat, neupozornění


Požadované řešení

Nalepuje tam okamžitě po 1. stížnosti ,,nefunguje"


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2018 05:04, před 6 lety

V tomto případě je nutné se svým nárokem obrátit přímo na provozovatele automatu. Pokud za vložené peníze nebylo zboží poskytnuto, má spotřebitel právo na vrácení této částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 12:21, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.