Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den...jsem zákaznikem české pošty od podzimu roku 2013,kde mi pošta zařídila dohodu o podání poštovních zásilek na poštu...číslo 982507-1296 2013. Toto vlastně bylo zřízeno na základě mých větších denních podání u přepážek,kde jsem věčně blokovala zákazníky a vznikali velké nepříjemnosti. Nyní jsem ve fázi,kdy chodím opět k přepážce a to jen proto,že nemám natištěné štítky. Během měsíce ledna mi psala paní VŠETEČKOVÁ,že jako můj poradce končí. Od té doby se mi nikdo neozval,tím pádem jsem začala komunikovat s českou poštou v Žamberku. JIŽ 21.BŘEZNA jsem je upozornovala na to,že mi štítky docházejí a že je nutně objednat.Za tři dny po objednání mi to nedalo,tak jsem se znova byla dotazovat,zda jsou objednané,že mi nikdo nepotvrdil,že tomu tak je a ejhle,bylo mi předán nový kontakt na pana ZDRAŽILA. Tomu jsem tentýž den psala,zda by mi nemohl zjistit,zda jsou štítky objednané Pán mi napsal až za dva dny ,že ano.To bylo dne 28.3..Mezi tím,jsem opět navštívila poštu v Žamberku,tedy 12.4. a tázala se opět,jak to vypadá a tam mi bylo řečeno,že se pokouší volat panu Zdražilovy,aby to popohnal ve výrobně. No a největší gol,včera tedy po mém dalším dotazu tedy od 10.4,kdy jsem pánovi psala znova,že už tedy štítky nemám,mi napsal,že se pokouší volat do výrobny,což toto mi už řekli před pěti dny. No řeknu vám,ta rychlost pro zákazníka,který vám na poště nechává v průměru 16 tisíc měsíčně je fakt hodně smutné. Hází to tu jeden na druhého a pracují všichni opravdu hlavně velmi rychle. Zamyšlení nad doručovatelkama,které nám věčně nutí nějaké produkty,aby utržili pro poštu,člověk nechápe a na druhou stranu je zákazník,který poště vydělává a služba k pro něj opravdu luxusní. Jsem již po druhé velmi zklamaná tímto postupem a rychlostí.Takže vlastně od 22.3 do 15.4. není schopna pošta zařídit vytištění štítku pro zákazníka. Chápu,že na výtisk je dodání 20 dnů,ale nechápu,když to věděli,že to nejde popohnat .No když nejde,tak nejde.
Marcela Čivrná
POPRAVDĚ ANI NEVÍM CO NAPSAT,JSEM UŽ UNAVENÁ SE POŘÁD NĚKOHO DOTAZOVAT,KDYŽ VIDÍM TU RYCHLOST
|
Tweet |
V případě, že by byla porušena některá z povinností podniku stanovených smlouvou, má zákazník nárok na přiměřenou slevu z ceny služby, případně náhradu škody.
Pokud bylo podnikem plněno dle podmínek ve smlouvě, nelze pro zákazníka vyvodit nároky, které by pramenily z porušení právní povinnosti.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: