Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 19.12.2018 jsem se zaregistrovala na seznamku be2 Singles50, kde psali, že registrace je bezplatná...poté, co jsem se zaregistrovala, tak to po mě chtělo platbu asi nějakych 90 kč na rok, jinak vás to nepustilo dál...tak jsem si řekla, že tuto částku pošlu,abych se dostala na seznamku...bylo mi to sice divné, že jsem měla platit tuto částku, když psali registrace zdarma...budiž, poslala jsem peníze platbou z karty.
Včera si kontroluji svůj bankovní účet a koukám nevěřícně,že si převedli z mojeho účtu částku 4752 kč! Tak to mě dostalo ...větší podvodníky jsem nezažila! Lákají na klamné nabídky, kde realita je úplně jiná...
Nikde nezminovali předem cenu 4752 kč, kterou bych měla uhradit a kterou mi strhli z mojeho účtu!
Dne 22.12.2018 jsem jim poslala emailem formulář s žádostí o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě do 14 dní od podání žádosti.
Přišla mi odpověď- přeposílám:
Vážený clene,
dekujeme Vám za zprávu.
Náš zákaznický servis Vám zodpoví Vaši otázku během 5 pracovních dnů.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau
Prosím vás, poraďte mi prosím, co dělat dál.
Dostala jsem se na články , kde si spousta už ,,nachytaných,, stěžovala, že nemohou dostat své peníze nazpět.
Děkuji za jakoukoliv pomoc.
S přátelským pozdravem
Milena Biernátová,
KLAMNÉ INFORMACE společnosti be2 S.à.r.l. služby zákazníkům / ukončení 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg Luxemburg
Požaduji vrácení peněz na základě písemného vyjádření ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY podanou dne 22.12.2018 a to částku 4752 kč, kterou si neoprávněně,aniž by předem jakýmkoliv spůsobem informovali, že ji mám zaplatit, ztrhli z mojeho bankovního účtu přes Google Play Store
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobry den,
odstoupení od smlouvy a ukončení členství úspěšně proběhlo dnem 2.1.2019, peníze téhož dne společnost be2 S.à.r.l. přeposlala na můj účet a
dneska 7.1. 2019 mně byly peníze připsány zpět na můj účet.
Děkuji
S přátelským pozdravem
Milena Biernátová
PS:
Singles50
Potvrzení refundace
Vážená Milena,
Vrátili jsme 4752 CZK na Váš účet. Částka byla převedena dne 2.1.2019.
Převod může trvat určitou dobu, která závisí na Vaší bance nebo poskytovateli kreditní karty. V některých případech je třeba vyčkat déle, dokud se transakce neobjeví na Vašem výpisu. Výše zmíněna částka Vám již byla převedena, proto je velmi důležité, abyste současně nepožádal/a Vaši banku o zpětné zúčtování (chargeback). Toto by mohlo vést ke zbytečným nákladům.