Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#29151Neoprávněné uložení zásilky na Parcel shopu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2018, před 6 lety

Ivan Šefl

Znění stížnosti

Dne 21,12,2018 v 07,20 hod. mi byla doručena SMS zpráva, že téhož dne mi bude dodán balík č. 40593053371 mezi 10,00 - 12,00 hod. Z tohoto důvodu jsem prakticky celé dopoledne pobýval doma a čekal na doručení. V 11,45 hod
mi přišla další SMS zpráva, že moje zásilka byla bez mého vědomí a před-chozího upozornění uložena na Parcel shopu. Bezprostředně v 11,50 hod.
jsem kontaktoval na tel. čísle 792233216 řidiče s tím, že mi má být zásilka doručena do mého bydliště a platbu, tak jak bylo při objednávce stanoveno, provedu platební kartou.
Velice mě zarazil až arogantní přístup ze strany vašeho zaměstnance a tvrzení že již je doma a nikam pro žádnou zásilku nepojede. Jeho tvrzení o tom, že mi telefonoval se nezakládá na pravdě, neboť výpisy hovorů od telefonního operátora dokazují opak jeho tvrzení.
Domnívám se, že v předvánočním shonu a zvýšeného náporu na přepravu je
při nejmenším zarážející, aby váš řidič se již v 11,50hod. povaloval doma.
Téhož dne jsem ve 12,46hod. telefonicky kontaktoval vaši operátorku na
tel. č.588080054 úsek reklamací, která přislíbila, že se pokusí zajistit náhradní doručení dne 22.12.2018. Současně jsem ji upozornil, že doručení potřebuji do 10,00hod. V opačném případě použiji na odvoz tohoto cca 15kg.
balíku TAXI a plnou úhrad veškerých nákladů spojených s nezodpovědností řidiče budu požadovat na vaší společnosti.

Ivan Š e f l


Požadované řešení

1) Doručit zásilku na moji adresu dne 22.12.2018 do 10,00 hod.
2) V opačném případě budu požadovat na vaší společnosti plnou
úhradu nákladů spojených s řešením této situace a následným dopadem.
3) Informovat mě o způsobu vypořádání této záležitost s vaším
řidičem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2018 06:26, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2019 09:45, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.