Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den měly byste si srovnat řidiče protože lžou jako když tisknou.Nevým který řidič se pohyboval 21.12.2018 po Klášterci nad Orlicí. Když měl doručit zásilku ale on si vymyslel že zapadl do příkopu udal místo kde zapadl byl jsem na místě během 5 minut že si zásilku vyzvednout u něj ale když jsem přijel na udané místo které udal řidič nikdo tam nikdy nebyl zapadlý a pokusi dovolat se spět řidiči byly marné!!!! Telefon řidiče:604 636 906.
Číslo bal. 40197020722
Dodání balíku do vánoc.!!!!!!!!!!!
Potrestání řidiče za lžíce informace.!!!!!!!!!!!!
Stačilo by pouze slušné jednání.!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.