Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, na Pobočce 02 v OC Černý most jsem se dnes okolo 15 hodiny setkal s arogantním přístupem vedoucího pobočky. Chtěl jsem pro dítě koupit Samsung J4+ a použít slevu ve výši 1000 CZK s kódem od extra výhod. Mobil mi nebyl prodán s tím, že po mě chtěli zakoupení příslušenství v ceně slevy. Prodejce pořád opakoval, že na to mají vlastní podmínky, a že mi mobil neprodají. Dále mi pan prodejce vyhrožoval, že mě dá k soudu, protože jsem mu sdělil, že si nahraju jeho lhaní. Je to na delší povídání, ale rozhodně mě to odradilo od toho, abych si na O2 vylepšil názor. Člověk, kterého jsem potkal dělá O2 ostudu a mrzí mě to.
Společnost O2 by z toho měla vyvodit důsledky.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na podmínkách akce (slevy), které by měly být spotřebiteli k dispozici.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím provozovny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Dobrý den,
děkujeme za upozornění.
Podobné případy bereme velmi vážně. Vše jsme kontrolovali s vedením, ovšem pochybení, o kterém se zmiňujete, nedokážeme potvrdit. Nabídka rozhodně není postavená na nutnosti koupě příslušenství, pouze jej doporučujeme v rámci akce. V případě trvajícího zájmu o telefon nás určitě můžete navštívit - kdybyste po této zkušenosti nechtěl na stejnou prodejnu, můžete zajít na kteroukoliv z okolních (www.o2.cz/prodejny), kde vám telefon rádi nabídneme.
S pozdravem
Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.