Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
jako mnozí ostatní jsem naletěl nabídce této společnosti. Registraci měsíčního členství jsem provedl 25.10.2018 a zaplatil jsem poplatek na jeden měsíc 149 Kč. Časem jsem se rozhodl přestat tuto nabídku využívat, ale k mému překvapení nebylo možné registraci zrušit bez zrušení tzv. prémiového členství. Dne 21.11.2018 jsem společnosti zaslal mail se žádostí o ukončení prémiového členství. Přišla mi automatická odpověď, že mě bude do pěti dnů kontaktovat jejich agent. Protože se tak nestalo, odeslal jsem 28.11. žádost znovu, jednak mailem a jednak doporučeným dopisem. Doposud z jejich strany nikdo nereagoval ani na elektronickou korespondenci, ani na písemnou výpověď. Dnes, 23.11. mi poslali platební upomínku na 2527 Kč (Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 2 247,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 280,00 CZK).
Trvám na ukončení prémiového členství a zrušení uvedené platby 2527 Kč.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
společnost jsem kontaktoval na adrese michal.hlavacek@be2.com. Na stejnou adresu jsem posílal výpověď dne 21.11.2018, tehdy mi však přišla automatická odpověď, že mě bude během pěti dnů kontaktovat agent společnosti, což se nestalo. Je mi divné, že nyní mi odpověď přišla, její znění posílám níže. Je to jasný důkaz toho, že se společnost bránila přijmout mnou zaslanou žádost o ukončení prémiového členství.
Text odpovědi společnosti:
----------
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
V našem systému můžeme vidět, že Vaše zprávy byli zodpovězeny. Zákaznický servis Vám zaslal instrukce na ukončení členství a také potvrzení o pozdním zrušení členství a probíhajícím pokusu platbu uskutečnit.
Z tohto důvodu mělo proběhnout poslední obnovení členství dne 25/11/2018.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami Singles50 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 25/10/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolil a uhradil a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
S pozdravem,
Jana Hájková
--------------
Společnosti zasílám veškerou elektronickou komunikaci včetně fotokopie poštou zaslané výpovědi a podacího lístku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.