Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 22.12.2018, čili 2 dny před Štědrým dnem, již nebylo k dostání akční zboží - čerstvé filety lososa. Domnívám se, že je to v souvislosti dobou vánoční a trendem posledních let mít na štědrovečerní hostinu lososa namísto kapra, fatální pochybení ze strany managementu, který podcenil poptávku a nezajistil dodávky onoho lososa, ačkoliv jednotlivé prodejny, které jsem navštívil, lososa objednali na centrálním skladu - bohužel jim ale nepřišel!
Navštívil jsem konkrétně čtyři prodejny: Prodejnu Hlučín, obě prodejny v Ostravě-Porubě a prodejnu v Ostravě-Fifejdy.
Balené čerstvé filety lososa.
Zlepšení organizace dodávek v roce 2019. Osobní ušlé náklady v podobě ztraceného času a projetého benzínu řešit nechci. Ocenil bych funkční infolinku i během víkendů, kde by si zákazník mohl zjistit stav zboží na jednotlivých prodejnách.
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu slevové akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den, pane Zachníku,
tato situace nás velmi mrzí a za nedostupné akční zboží se Vám velmi omlouváme. Jsme rádi, že jste nás na tento problém upozornil a předáme Váš podnět vedení daných poboček, aby jej prověřilo a případně zjednalo nápravu, aby se podobná situace již neopakovala. Jako vysvětlení Vám můžeme podat pouze informaci, že losos se pravděpodobně těšil velké oblibě, a proto se vyprodal rychleji, než se předpokládalo.
Znovu se Vám omlouváme a děkujeme za upozornění. Přejeme pěkný den!
Lidl Česká republika
Dobrý den,
samozřejmě že se losos těšil velké oblibě právě v období vánoc - to je logické. Právě proto bych ocenil lepší predikcy spotřebitelského chování a nasledné promítnutí do organizace zásob. Domnívám se, že trendem posledních let je mít kromě kapra na Štědrovečerní tabuli rovněž lososa, což byste měli reflektovat.
Stížnost tímto považuji za vyřízenou a věřím ve zlepšení v roce 2019.
S pozdravem
Zachník
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.