Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.12. přibližně 19:30h jsem si nechal předčasně vyplatit dva tikety. Částky mi byli stornovány 2h po té chtěl bych znát vysvětlení?
Odpověděd
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti, konkrétně z ustanovení § 3 odst. 11, může společnost v případě připsání výhry, na které nevznikl sázejícímu nárok, výhru zpětně odečíst.
V daném případě se jeví jako nejlepší řešení kontaktovat přímo společnost s konkrétním dotazem, proč tak učinila.
Pokud má spotřebitel podezření, že došlo ke strhnutí částky neoprávněně, může se obrátit na dozorový orgán, který po prošetření může uložit společnosti provozující hazardní hry pokutu. V případě internetových her je tímto orgánem Ministerstvo financí, v případě jiných hazardních her než internetových pak celní úřady.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.