Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 12.11.2018 jsem na Vasi pobocce v Hostivari uzavrela smlouvu na pouzivani set-boxu s tim,ze budu set-box splacet dva roky.Po dodani pristroje druhy den jsem ho podle navodu uvedla do provozu a hned zacali komplikace nekdy se vypnul sam nekdy se zapnul az na nekolikaty pokus.Vse vyvrcholilo 22.12.2018,kdy se vubec nezapnul.Pri reklamaci v Hostivari ve Vasi pobocce jsem se dozvedela,ze mi ho sice opravite,ale mate na to ze zakona mesic a bohuzel nemate na zapujceni jiny set-box.Tak jsem chtela smlouvu vypovedet a set-box si koupit za hotove penize,ale bylo mi receno,ze to nejde respektive to jde,ale musela bych zaplatit pokutu 950 korun splatit celou castku za ten porouchany a koupit si za hotove novy takze me by to vyslo na 5000 korun.Nevim,ale vubec mi to nepripada normalni.
Bohuzel jsem si vybrala spatnou spolecnost,tim myslim O2,ktera nebere na nic ohledy jen na svuj zisk.
Pro vasi informaci tutu stiznost posilam do jedne z televizi,aby se lide dozvedeli co jste za spolecnost.Jeste mam u Vas uzavrenou smlouvu na uzivani mobilniho telefonu cca 20 let,ale po teto zkusenosti u Vas pristi rok radeji skoncim.
S pozdravem Hana Svobodova
Novy set-box
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a teprve tehdy spotřebitelce vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku. Pokud by došlo k marnému uplynutí lhůty k vyřízení reklamace, může spotřebitelka pro odstoupení od smlouvy využít následující vzor: https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace?gclid=Cj0KCQiApvbhBRDXARIsALnNoK3rFLkXImtEzUthqQClZMK4_2UtF5OvyPoDsI5fsUpwB2LHfwcSSGcaAsIZEALw_wcB
Hezký den,
mrzí mne, že se díváte na tuto situaci negativně. V případě, že jste dávala Set top box do reklamace po zakoupení zařízení na splátky je lhůta na vyřešení reklamace opravdu 30 dní. V případě, kdy Vám nemohli na značkové prodejně zapůjčit náhradní Set top box, bylo nutné vyčkat na dořešení reklamace a případné poplatky za O2 TV v době řešení reklamace reklamovat, z důvodu nemožnosti využívání O2 TV.
Pokud jste chtěla odstoupit od koupit Set top boxu a nové služby, je vždy pokuta za nedodržení závazku 20% z ceny služby vynásobenou zbývajícím počtem měsíců do konce závazku. Dále doplacení zakoupeného zařízení, které je/ bylo předmětem reklamace.
V případě, že nám zašlete údaje k vyhledání Vaší služby, předám Váš podnět na nespokojenost na reklamační oddělení. Údaje, které budu potřebovat: číslo služby nebo rodné číslo a kontaktní číslo na Vás.
S pozdravem a přáním příjemného dne,
Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.