Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#29173Dva krat naúčtovaný poplatek pri platbe kartou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.12.2018, před 6 lety

Peter Župa

Znění stížnosti

Pri plateni kartou nastal na polkladni nejaky problem, tak po restarte pokladne som to musel zopakovat este raz, ale doma po kontrole uctu som zistil, ze mi bola stiahnuta platba dvakrat behom dvoch minut za jeden nakup, takze nakup mi bol stiahnuty uz pri prvej platbe aj pri druhej opakovanej platbe


Požadované řešení

pozadujem vratenie sumi, ktora mi bola neopravnene zauctovana


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 21:09, před 6 lety

Ten, kdo se na úkor jiného bez právního důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy spotřebitel zaplatil za jeden nákup dvakrát, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 13:28, před 6 lety

Spotřebitel nám sdělil, že došlo k vrácení peněz a že komunikaci se společností hodnotí kladně. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.2.2019 15:09, před 6 lety


Peter Župa

Hodnocení: