Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pri plateni kartou nastal na polkladni nejaky problem, tak po restarte pokladne som to musel zopakovat este raz, ale doma po kontrole uctu som zistil, ze mi bola stiahnuta platba dvakrat behom dvoch minut za jeden nakup, takze nakup mi bol stiahnuty uz pri prvej platbe aj pri druhej opakovanej platbe
pozadujem vratenie sumi, ktora mi bola neopravnene zauctovana
|
Tweet |
Ten, kdo se na úkor jiného bez právního důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy spotřebitel zaplatil za jeden nákup dvakrát, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Společnost doporučujeme vyzvat k vrácení částky písemně nebo na pobočce s tím, že je nutné si nechat žádost potvrdit. Vhodné je také doložit doklad o koupi, aby si společnost mohla dohledat potřebné údaje v systému.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud společnost neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit společnosti pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Spotřebitel nám sdělil, že došlo k vrácení peněz a že komunikaci se společností hodnotí kladně. Stížnost proto uzavíráme.
Hodnocení: