Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den. Dnes, 15.4 v 8.47 hodin, jsem se telefonicky poprvé v životě setkal s nepříjemnou operátorkou, která mi sdělila své jméno Jolana Schebalová.
Minulý měsíc jsem byl v Karviné u Vaší pobočky zrušit paušální smlouvu s T-Mobile, která mi po dvou letech končí 20 dubna tohoto roku. Tehdy mne obsloužila podle podpisu na výpovědní smlouvě paní Balážová Ivana. Nedávno jsem se pomocí infolinky bavil s paní operátorkou ohledně jiné věci, která mi ke konci našeho rozhovoru chtěla nabídnout nějaký paušál. Když jsem jí řekl, že právě končím s paušálem a že tudíž nemám zájem, řekla mi, že nikde nevidí ukončení mé smlouvy a abych tedy ofotil výpovědní smlouvu a zaslal ji na T-Mobile, aby nevznikla nějaká nepříjemnost. Tomu jsem se podivil, že neví o této výpovědi. Taky jsem paní operátorce sdělil, že jsem antitalent na přeposílání fotek pomocí mejlů a že pokud mi s tím nepomůže můj syn, tak to sám nezvládnu. A taky se stalo. Proto jsem se dnes při cestě přes Karvinou zastavil u Vaší pobočky T-Mobile a chtěl tuto nepřehlédnou situaci vyřešit přímo tam. Jenže pobočku otevírají v 9 hodin, což jsem nevěděl a já tam byl v cca 8.30. Roleta už byla u pobočky zvednutá, byla tam dokonce i paní Balážová, ale když jsem jí u vstupních dveří chtěl říct, oč se mi jedná, řekla mi, abych přišel po deváté hodině, že mají ještě zavřeno. I když jsem jí řekl, že se jedná o nepříjemnou věc, z které můžou mít oni problém, znovu mi zopakovala, že mají ještě zavřeno. Já jsem měl naspěch, nemohl jsem čekat cca 30 minut, proto jsem šel pryč a po chvíli jsem volal na infolinku, aby to vyřešila operátorka s pobočkou v Karviné. Nebyl jsem z toho sice nadšen, že mne nevyslechla paní Balážová, stačilo by na to max. půl minuty u vstupních dveří a bylo by to veřešeno, ale co se dalo dělat, že? Když jsem pak volal oné operátorce paní Schebalové a vylíčil jí nepříjemnou situaci ohledně mé výpovědní smlouvy i to, že jsem momentálně bohužel neuspěl u Vaší pobočky v Karviné a že to u mne se přece nestal žádný problém u výpovědní smlouvy, tak se se mnou začala nepříjemně bavit a znovu mne a to razantně posílala zpět na Karvinskou pobočku T-Mobile, abych si to tam vyřešil. To mne docela naštvalo takovéto jednání operátorky se zákazníkem T-Mobilu, jak se mnou nevybíravě jednala. Však si to přehrajte a poslechněte. Já přece nemůžu za to, že z Karviné nedali vědět nic o ukončení mého paušálu na centrálu a že to operátoři nevědí. Pak se ke mne ještě takovým nevybíravým způsobem začne chovat operátorka, jak kdybych za to mohl já. Nakonec jsem na pobočku v Karviné zajel znovu a nějaká paní to vyřešila během pár sekund. Řekla mi, že pokud mám u nich sepsanou výpověď účastnické smlouvy a mám tento papír, tak se nemusím ničeho bát a že se nemusím už o nic starat. Pár sekund, slušně vysvětleno a je to. Tak by to mělo být. Nebyla to paní Balážová, ale nějaká její kolegyně. To je tak zhruba vše, co jsem chtěl napsat. Jinak jsem byl s Vašima službama spokojený, až na onu operátorku byli operátoři a operátorky super. Vždy, když jsem jim volal ohledně nějakého dotazu, byli vždy vstřícní, vše mi výborně vysvětlili, poradili a byli slušní. Za to bych je chtěl pochválit.
Aby operátorka byla slušná. Vždyť komunikuje s lidma a reprezentuje T-Mobile.
|
Tweet |
Bohužel hrubé jednání operátorky není právně postižitelné. Jedná se o problém přístupu k zákazníkovi, což musí společnost řešit interními předpisy a případně i postihy.
Z výše uvedeného zároveň vyplývá, jak i spotřebitel správně učinil, že je vždy lepší nechat si ke každému dokumentu vystavit kopii nebo potvrzení.