Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#29180Neoprávněné stržení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.12.2018, před 6 lety

Marie Tvarohová

Znění stížnosti

Dobrý den, v listopadu tohoto roku jsem se zaregistrovala na seznamce singels50 ve zkušební verzi za 149,- Kč. Hned druhý den jsem chtěla aby mi profil zrušili, opověděli, že se mi ozvou za týden s tím, že můj profil vyřadí. Už se neozvali a na mé žádosti nikdo nereaguje. 21.12.2018 si z mého účtu vzali částku 2 247,- Kč. Prosím o pomoc v této záležitosti, S pozdravem Tvarohová Marie


Požadované řešení

Prosím o zrušení mého profilu a vrácení částky 2 247,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 20:38, před 6 lety

Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Pokud spotřebitelka smlouvu zrušila, nebyla společnost oprávněna žádat zaplacení peněžních prostředků, neboť pro to neměla právní důvod. Kdo získá majetkový prospěch bez právního důvodu, je povinen tento majetkový prospěch vydat ochuzenému bezprostředně poté, co jej k tomu vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2018 18:24, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.1.2019 09:20, před 6 lety


Marie Tvarohová

Dne 9.1.2019 jsem opět kontaktovala společnost be2.com o vyjádření mé stížnosti. Napsali, že se do pěti pracovních dnů k mé stížnosti vyjádří a opět nekomunikují. Ráda bych tuto nepříjemnost měla za sebou. Tvarohová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 22:29, před 6 lety

Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 07:17, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.