Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, v listopadu tohoto roku jsem se zaregistrovala na seznamce singels50 ve zkušební verzi za 149,- Kč. Hned druhý den jsem chtěla aby mi profil zrušili, opověděli, že se mi ozvou za týden s tím, že můj profil vyřadí. Už se neozvali a na mé žádosti nikdo nereaguje. 21.12.2018 si z mého účtu vzali částku 2 247,- Kč. Prosím o pomoc v této záležitosti, S pozdravem Tvarohová Marie
Prosím o zrušení mého profilu a vrácení částky 2 247,- Kč.
|
Tweet |
Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Pokud spotřebitelka smlouvu zrušila, nebyla společnost oprávněna žádat zaplacení peněžních prostředků, neboť pro to neměla právní důvod. Kdo získá majetkový prospěch bez právního důvodu, je povinen tento majetkový prospěch vydat ochuzenému bezprostředně poté, co jej k tomu vyzve. Neučiní-li tak, má ochuzený právo požadovat navíc zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dne 9.1.2019 jsem opět kontaktovala společnost be2.com o vyjádření mé stížnosti. Napsali, že se do pěti pracovních dnů k mé stížnosti vyjádří a opět nekomunikují. Ráda bych tuto nepříjemnost měla za sebou. Tvarohová
Tímto zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.