Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 16.4.2014 se mi nedaří spojit se společností prostřednictvím e-mailu. Po odeslání zprávy, mi přijde automatická zprávy, že zpráva nešla odeslat. Mailer Daemon Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender.
Na společnost se obracím kvůli reklamaci televizoru, který jsem si objednala přes jejich stránky v roce 2012.
Televizor značky LG 42LW4500, výrobní číslo 203WREB3S972
Již delší dobu, opakovaně, mám potíže s televizorem, který jsem si u Vás
objednala, přes Vaše stránky, číslo objednávky 1343069000.
Stává se, že obraz televizoru, začne zrnět, či úplně ztratí signál. Myslela
jsem, že je to kabelem do antény, koupila jsem nový, ale závada se stále
opakuje. Zkontrolovala jsem i samotnou anténu, která je také v pořádku.
Stává se i stačí si před televizor sloupnout, nic nedělám s kabelem a i tak
televizor začne zrnět a třeba i ztratí signál. Televizor tuto závadu,
nevykazoval, nyní po dobu cca 4 měsíců je to nonstop. Žádám o opravu
televizoru.
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme zaslat reklamaci písemně na adresu uvedenou u subjektu. Pokud by se společnost na adrese nevyskytovala, lze podat podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti se zdržovat na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.
Společnost ELEKTRONANETU s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.