Společnost


ELEKTRONANETU s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2919Nefungující kontaktní údaje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 11 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2014, před 11 lety

Eva Kovaříková

Znění stížnosti

Od 16.4.2014 se mi nedaří spojit se společností prostřednictvím e-mailu. Po odeslání zprávy, mi přijde automatická zprávy, že zpráva nešla odeslat. Mailer Daemon Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender.

Na společnost se obracím kvůli reklamaci televizoru, který jsem si objednala přes jejich stránky v roce 2012.


Produkt

Televizor značky LG 42LW4500, výrobní číslo 203WREB3S972


Požadované řešení

Již delší dobu, opakovaně, mám potíže s televizorem, který jsem si u Vás
objednala, přes Vaše stránky, číslo objednávky 1343069000.

Stává se, že obraz televizoru, začne zrnět, či úplně ztratí signál. Myslela
jsem, že je to kabelem do antény, koupila jsem nový, ale závada se stále
opakuje. Zkontrolovala jsem i samotnou anténu, která je také v pořádku.
Stává se i stačí si před televizor sloupnout, nic nedělám s kabelem a i tak
televizor začne zrnět a třeba i ztratí signál. Televizor tuto závadu,
nevykazoval, nyní po dobu cca 4 měsíců je to nonstop. Žádám o opravu
televizoru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2014 11:17, před 11 lety

V tomto případě doporučujeme zaslat reklamaci písemně na adresu uvedenou u subjektu. Pokud by se společnost na adrese nevyskytovala, lze podat podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti se zdržovat na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:46, před 10 lety

Společnost ELEKTRONANETU s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.