Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
S Flixbusem už nikdy více..... Přijedeš o 20 min dřív na nádraží a čekáš až Ti přijede Bus, který má odjíždět ve 22 40... Tvoje Appka ti neukáže prakticky nic protože chyba v systému... Tak čekáš dál, ale už jsi trochu nervózní... Ve 23 hod voláš na linku, aby ses zeptal, co je s busem.. jednou ti to položí.. podruhé už se nedovoláš.. zkoušíš dál a dál... Nakonec máš štěstí a dovoláš se.. Když se dozvíš že tvůj bus už je dávno na cestě do Stuttgartu... Začneš být ne naštvaný , ale přímo *****, jak je sakra možné , že nenastoupí 4 lidi... Začne diskuze přes telefon... Nakonec Ti nezbyde nic jiného než sednout do auta a jet na další zastávku... Po cestě znovu telefonuješ po půl hodině se dovoláš a mluvíš s dispečerem.. Ať se spojí s řidičem ať na Tebe počkají... Dozvíš se, že info řidiči dát můžou, ale že tvá jizdenka neni platná, protože si nenastoupil v Karlsruhe.... Dojedeš do Heilbronnu a čekáš na bus... Dočkáš se... Vystoupí řidič a začne ostrá přestřelka.. jak je možné, že nenastoupí 4 lidi a řidič Ti ani nezavolá... Řidič nechápe, co po něm chceš.. jako proč by Ti měl volat však na Tebe nemá kontakt... ukazuješ jizdenku, kde je tvé tel číslo... Nakonec si teda můžeš nastoupit... nejdřív musíš vyhodit lidi z tvojeho místa... Pak si sedneš a myslíš si, že veškerý stres je za Tebou, ale to je omyl.... Řidič začne diskutovat s kolegou.. oba pánové jsou Češi.... To co říkají Tě plně překvapuje.... Oni přece za nic nemůžou... a ty seš ten debil... Všichni známe Flixbus zelené barvy tak pozor jezdí i bílé barvy značky umberella... Chování řidičů hnus a už nikdy vice...
cislo rezervace 1019161175,Karlsruhe 22 40,Praha 8 25
Jelikož jsme museli do Heilbronnu autem bylo by hezké o finanční příspěvek na naftu.
Napsat informace na internet, ze jezdi i jiné autobusy,ne vždy zelená barva
Když už někde uvádím své tel. číslo bylo by fajn ho využít.
Zdokonalit App Flixb7s
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelkou. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitelku opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.