Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od 29.3.2017 jsem měl s touto s.r.o. uzavřenou dvouletou smlouvu na satelitní příjem TV.Dne 14.9.2018 mi přišla zpráva,že v polovině listopadu vysílání končí a bez našeho vědomí nás převedla k DIGI.Slíbili,že do 30 dnů vrátí případné přeplatky,který jsme u nich měli.Vysílání ukončili dne 10.10.2018.Můj přeplatek činí 1.697,50Kč.Nikdo mi nic nevrátil do dnešního dne/26.12.2018/.FLIX nereaguje ani na telefony,ani na e-maily.
Prosím Vás o pomoc,jak dostat své peníze.
satelitní vysílání
Prosím o pomoc s navrácením mého přeplatku.
|
Tweet |
V případě, že byly podnikateli zaplaceny částky, na které již neměl po konci smluvního závazku právní nárok, jedná se o bezdůvodné obohacení, které je upraveno v ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Bezdůvodně se obohatí zvláště ten, kdo získá majetkový prospěch plněním bez právního důvodu nebo plněním z právního důvodu, který odpadl.
Spotřebitel může vyzvat písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) podnikatele k vydání částky. Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Současně s bezdůvodným obohacením může spotřebitel žádat i úroky z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.